Перегляд за Автор "Дєдух Т. А."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументГейміфікація, як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках інформатики(2023) Дєдух Т. А.Гра – це метод навчання, який стає все більш поширеним і популярним в освіті та може бути альтернативою багатьом існуючим методам. Щоб зробити навчання різноманітним та йти в ногу з часом, елементи навчання гейміфікують. Гейміфікація – це використання ігрового підходу до неігрового процесу. Вона має на меті використовувати медитативну силу ігор для вирішення реальних проблем. Стандартні елементи гейміфікації включають: досягнення, бали, відгуки, таблиці лідерів, конкретні цілі та зворотній зв'язок
- ДокументМетоди розробки мобільних додатків(2023) Дєдух Т. А.Існують різні доступні методи розробки мобільних додатків, кожен з яких має свої переваги та недоліки. Вибір методу розробки залежить від конкретних вимог програми, таких як цільова аудиторія, функції та бюджет. Нативна розробка додатків – найкращий вибір для створення високопродуктивних багатофункціональних додатків. Кросплатформна розробка забезпечує швидший час розробки та нижчі витрати. Гібридна розробка поєднує в собі переваги нативної та міжплатформної розробки. Мобільна веб розробка забезпечує доступність і нижчу вартість. Однак кросплатформна, гібридна та розробка мобільних веб-додатків можуть не забезпечувати такий самий рівень продуктивності та взаємодії з користувачем, як мобільні додатки розроблені нативним методом. Вибір методу розробки залежить від конкретних потреб і вимог програми та компанії чи організації, що її розробля