Перегляд за Автор "Дьяченко Ю.В."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання інвестиційної стратегії задля стратегічного розвитку підприємства(ОНТУ, 2023) Дьяченко Ю.В.; Чуприна А.В.Нестабільність сучасної ситуації в Україні, мінливість кон’юнктури ринку, зростання конкуренції вусіх галузях економіки створює для підприємства складні умови щодо його розвитку. Будь-який розвиток характеризується необхідністю розробки стратегії. Її наявність свідчить про орієнтованість підприємства на довготривалу перспективу, формування ефективної політики з партнерами та споживачами. Тому, розробка стратегії розвитку є одниміз найважливіших завдань керівництва підприємства
- ДокументВплив воєнного стану та бойових дій на ринок страхування та інвестиційних гарантій україни(ОНТУ, 2023) Дьяченко Ю.В.; Лавров В.Д.; Дурбалова Н.І.Війна, що триває в Україні, спричиняє значні руйнування, завдає шкоди майну та інфраструктурі, викликає кризові явища в економіці. Природним є прагнення фізичних і юридичних осіб завчасно уникнути збитків, заподіяних унаслідок дії сторонніх обставин, до яких належить і війна.
- ДокументФормування конкурентної стратегії підприємства(ОНТУ, 2023) Дьяченко Ю.В.; Соколова А.Г.В сучасних умовах гострої конкуренції на ринку, багатьом підприємствам доводиться конкурувати з іншими компаніями, які пропонують схожі товари або послуги. Рівень конкуренції постійно зростає, а споживачі стають більш вимогливими до якості продукції та обслуговування, що надаються підприємствами. У зв'язку з цим однією з ключових задач підприємств є розробка та реалізація конкурентних стратегій.
- ДокументФормування стратегічного набору підприємства(ОНТУ, 2023) Дьяченко Ю.В.; Кисса А.Б.Для ефективного функціонування підприємству потрібно використовувати перелік взаємопов’язаних стратегій, так званий «стратегічний набір» - це система стратегій різного типу, що їх розробляє підприємство на певний відрізок часу, яка відбиває специфіку функціонування та розвитку підприємства, а також рівень його претендування на місце й роль у зовнішньому середовищі.Він визначає основні цілі, напрямки розвитку та дії, які необхідно вжити для досягнення успіху на ринку. Формування стратегічного набору є складним процесом, який вимагає дослідження, аналізу та планування.