Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Дружкова, І."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Дистанційне навчання в Одеській академії харчових технологій: QUO VADIS
    (Міська друкарня, 2020) Дружкова, І.
    Потенційні можливості дистанційної освіти необмежені. Очевидно, що програми дистанційного навчання та курси існують і залишатимуться в майбутньому, але є ще багато невирішених питань, які слід з’ясувати та дослідити. Хоча дистанційне навчання може бути принаймні таким же ефективним, як і звичайне навчання в аудиторії, але не можна стверджувати, що електронне навчання може замінити традиційне навчання. Як і будь-яка освітня програма, дистанційне навчання має безліч плюсів і мінусів. Перш ніж записуватися на будь-яку програму дистанційного навчання, студентам краще переконатися, що вони уважно ознайомилися з його особливостями та відмінностями, щоб упевнитися, що отримуватимуть освіту, яка відповідає їхнім особистим потребам, має переваги та задовольнить кар’єрні цілі. Нове покоління студентів, ознайомлене з інформаційними технологіями, не буде задоволене традиційними методами навчання. Воно прагне взаємодії в Інтернеті й може сприймати цю взаємодію як частину свого навчання. Багато ЗВО у всьому світі пропонують студентам можливість навчатися в Інтернеті, використовуючи навчальні матеріали та ресурси онлайн-навчання, розроблені для активного навчання. Вони також можуть спілкуватися з іншими студентами на своєму курсі за допомогою віртуального навчального середовища. Цей тип навчання допомагає викладачам викладати вдома й планувати власні години навчання. Завдяки широкому доступу до Інтернету та доступним освітнім ресурсам можна сформувати гнучкі робочі графіки. З іншого боку, викладачі можуть отримати доступ до своєї сесії віртуальної репетиторської роботи з комп’ютерів у будь-якій точці світу; це дає їм можливість подорожувати. Усе, що їм потрібно, – це підключитися до Wi-Fi або до Інтернету, щоб практично поспілкуватися зі студентами з будь-якого місця.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок