Перегляд за Автор "Димитров Ярослав Геннадійович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПроєкт системи кондиціювання повітря виставкового комплексу бізнес- центру площею 400 м. кв. з використанням фонтану для охолодження конденсаторів холодильних установок, м. Одеса(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Енергетичних систем, 2024) Димитров Ярослав ГеннадійовичКваліфікаційна рбота складається складається з: 79-сторінок тексту, 15-рисунка, 10-таблиць,15 посилання на літературні джерела. У даній кваліфікаційній роботі йде мова про дослідження та розробку підвищення ефективності системи кондиціювання повітря виставкового комплексу бізнес- центру площею 400 м. кв. з використанням фонтану для охолодження конденсаторів холодильних установок, м. Одеса. Це основна задача, яка полягла в основу написання цієї роботи. В роботі проведений розрахунок процесів кондиціювання повітря: вибір розрахункових параметрів внутрішнього й зовнішнього повітря; розрахунок теплопритоків і вологопритоків; обгрунтування вибору і підбір обладнання для систем кондиціювання повітря Ключові слова: системи кондиціювання, центральна система, параметри повітря, теплопритоки, вентиляція
- ДокументРозробка системи кондиціювання повітря для виставкового центру площею 1200 м2 , м. Київ(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Енергетичних систем, 2022) Димитров Ярослав ГеннадійовичТоргівля як галузь господарської діяльності має розгорнуту мережу оптових і роздрібних підприємств, забезпечує зберігання, транспортування і реалізацію товарної продукції предметів споживання. Оскільки більшість продуктів харчування проходить через торгівлю, то рівень її розвитку характеризує обсяг і структуру споживання. Торгівля інформує і впроваджує в споживання нові товари. Таким чином, розвиток торгівлі, будучи обумовленим рівнем і темпами розвитку виробництва товарів, в свою чергу, здійснює вплив на промисловість, сільське господарство з одного боку, і на споживання людей - з іншого. Основна роль торгівлі визначається, перш за все тим, що вона виступає зв'язковою ланкою між виробництвом і споживанням, тим самим здійснюючи активний вплив як на виробництво, так і на споживання. Виконання цього завдання особливо зростає в сучасних умовах, коли радикально змінюється ставлення до проблеми розширення товарного виробництва. Для успішного вирішення цього завдання торгівля повинна постійно вдосконалювати свою роботу з вивчення купівельного попиту з тим, щоб на цій основі грамотно і економічно обґрунтовано складати замовлення на виробництво, кваліфіковано вирішувати питання комерційної роботи з їх закупівлі й продажу. Основними споживачами промислового холодильного устаткування є мережеві супермаркети, харчові комбінати, пивзаводи і великі сховища. У той же час, за оцінками фахівців, у країнах Заходу основна частка поставок холодильного обладнання у вартісному вираженні припадає на масштабні проекти в хімічній, гірничодобувній, нафтопереробній галузях.