Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Денисюк, А. В."

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз нових моделей відбивної здатності поверхні для задач комп‘ютерної графіки
    (2022) Завальнюк, Є. К.; Романюк, О. Н.; Романюк, О. В.; Денисюк, А. В.; Котлик, С. В.
    У роботі проаналізовано особливості нових двопроменевих функцій відбивної здатності поверхні. Розглянуто закономірності розвитку нових ДФВЗ.
  • Документ
    Аналіз рендерів для САПР
    (2022) Завальнюк, Є. К.; Романюк, О. Н.; Романюк, О. В.; Денисюк, А. В.; Котлик, С. В.
    У роботі описано особливості програмних засобів рендерингу для систем автоматизованого проектування.
  • Документ
    Аналіз ринку комп’ютерних ігор
    (2021) Романюк, О. Н.; Денисюк, А. В.; Борисова, К. О.; Котлик, С. В.
    У статті розглянуто основні тенденції розвитку ринку відеоігор в Україні та проаналізовано досягнення відомих вітчизняних розробників.
  • Документ
    Галузі використання розпізнавання зображень облич
    (2022) Романюк, О. Н.; Поперечна, Є. К.; Гаврилюк, О. В.; Барчук, Н. Є.; Денисюк, А. В.
    Проаналізовано галузі використання розпізнавання зображень облич та їх характерні особливості.
  • Документ
    Етапи розробки персонажів у відеоіграх
    (2022) Станіславенко, Є. Г.; Романюк, О. Н.; Котлик, С. В.; Денисюк, А. В.; Рейда, О. М.
    Проаналізовано основні етапи розробки персонажів для комп’ютерних ігор. Визначено основні типи персонажів в іграх .Велику увагу приділено етапу кінцевої візуалізації – рендарингу.
  • Документ
    Загальні підходи до розробки ERP-систем, що інтегрують e-commerce системи
    (2022) Войтко, В. В.; Позур, М. Ю.; Денисюк, А. В.
    У статті розглянуто загальні підходи до розробки ERP-систем, що інтегрують у себе e-commerce системи. Проведено аналіз підходів до інтеграції інтелектуальних систем.
  • Документ
    Особливості реалізації користувацьких інтерфейсів в комп'ютерних іграх
    (2022) Наумовський, А. Ю.; Войтко, В. В.; Майданюк, В. П.; Денисюк, А. В.
    Розглянуто особливості реалізації користувацьких інтерфейсів. Запропоновано удосконалений метод реалізації користувацьких інтерфейсів для їх використання в комп’ютерних іграх.
  • Документ
    Розробка навчальної системи спеціалізованого призначення
    (2022) Войтко, В. В.; Ракитянська, Г. Б.; Денисюк, А. В.; Іщенко, О. В.
    Розроблено навчальну систему спеціалізованого призначення з розвиненою системою базових параметрів і використанням методу диференційованого навчання з адаптивним тестуванням, що дозволить врахувати початковий рівень користувача і динаміку процесу його навчання в середовищі навчальної системи.
  • Документ
    Розробка спеціалізованої ігрової програми для вивчення розділів комп’ютерної дискретної математики
    (2021) Войтко, В. В.; Бевз, С. В.; Бурбело, С. М.; Денисюк, А. В.
    Розроблено навчальну комп’ютерну гру, призначену для вивчення розділів дискретної математики. Гра реалізована за концепцією Game Based Learning. Забезпечено аудіосупровід проходження гри. Розроблені графічні додатки та сюжет гри орієнтовані на зацікавлення користувача навчальним процесом. Задачі для етапів гри розроблені відповідно до навчальної програми з курсу «Комп’ютерна дискретна математика». Програмна реалізація навчальної гри виконана з використанням мови програмування C#.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок