Перегляд за Автор "Гуч, Світлана"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ "Одесавинпром"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Гуч, СвітланаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Конкурентоспроможність продукції: сутність, значення, методи оцінювання; 2. Дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства за інтегральних показником; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обґрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як анкетування, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу ринку винної продукції та конкурентоспроможності підприємства дійшли висновку, що для покращення діяльності доцільним буде впровадження нового виду продукції, а саме фруктового вина під назвою «Marie». Робота містить 20 таблиці, 10 рисунків та 40 літературних джерел.