Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Горецька Валерія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингової стратегії виведення нової продукції ТОВ «Гормолзавод» на споживчий ринок
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Горецька Валерія
    Кваліфікаційна робота спрямована на вирішення актуальних проблем маркетингової діяльності підприємства та надання практичних рекомендацій для успішного виведення нової продукції на ринок. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Гормолзавод»; 3. Рекомендації щодо розробки та виведення на споживчий ринок білкової молочної продукції для дітей. Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової стратегії виведення нової продукції ТОВ «Гормолзавод» на споживчий ринок. Об'єктом дослідження є підприємство ТОВ «Гормолзавод» та його діяльність на ринку товарів народного споживання. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів розробки та розробка маркетингової стратегії виведення на ринок нової продукції для ТОВ «Гормолзавод» з метою підвищення його конкурентоспроможності та забезпечення стійкого розвитку. Методи дослідження включають аналіз вторинних даних, PESTEL-аналіз, п’ять рівнів товару за Ф. Котлером, опитування споживачів, SWOT-аналіз, конкурентний аналіз та інші маркетингові інструменти. Практична значущість дослідження полягає у можливості використання розробленої маркетингової стратегії для підвищення ефективності діяльності ТОВ «Гормолзавод», зміцнення його позицій на ринку та забезпечення стійкого зростання компанії в умовах мінливого ринкового середовища.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок