Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Голодонюк, О. М."

Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Викладання методики визначення цільового сегменту, як запорука успішного розвитку підприємницької діяльності
    (2020) Голодонюк, О. М.; Леонова, Л. Є.; Мільчева, В. В.
  • Документ
    Досвід виживання виноробних підприємств в кризових умовах на прикладі ПрАТ «Одесавинпром»
    (2018) Голодонюк, О. М.
    ПрАТ «Одесавинпром» підприємство зі сторічною історією існування і славними традиціями виноробства. Підприємство, яке має багатий досвід виживання в умовах перебудови країни і економічної кризи.
  • Документ
    Маркетингове управління конкурентоспроможністю продукції виноробних підприємств
    (2020) Шульга, І. В.; Мільчева, В. В.; Голодонюк, О. М.
    Управління конкурентоспроможністю продукції - одна із складових ефективної адаптації підприємства до умов ринкового середовища. Актуальним є питання маркетингового управління конкурентоспроможністю продукції. Проаналізовано діяльність ПрАТ «Одесавинпром» – найстарішого виноробного підприємства України. Досліджено стан ринку вина України. Проведено оцінку конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Одесавинпром» та товарів конкурентів.
  • Документ
    Маркетингові підходи до розробки стратегії виведення на ринок інноваційного продукту
    (2017) Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
    Активна науково-дослідна й інноваційна діяльність дозволили одержати унікальний продукт, який на даний момент не має аналогів в Україні і зможе зайняти свою нішу на ринку. Це сироп «Здоровіт».
  • Документ
    Методи викладання в дистанційній освіті
    (2022) Памбук, С. А.; Голодонюк, О. М.; Донець, Л. Я.
  • Документ
    Методичні підходи до визначення ємності ринку в дипломних роботах бакалаврів і магістрів
    (2019) Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
    Сучасні умови господарювання вимагають від керівників підприємств уміння приймати управлінські рішення з урахуванням постійних змін ринкового середовища, які створюють не лише загрози, а й надають можливості, з одного боку, для задоволення потреб споживачів, а з іншого, для розвитку самої компанії (фірми, організації).
  • Документ
    Оцінка інноваційного потенціалу підприємства
    (2020) Лагодієнко, В. В.; Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
  • Документ
    Перспективні напрями розвитку виноробних підприємств в умовах економічної нестабільності
    (2018) Лагодієнко, В. В.; Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
    В даній роботі були розглянуті перспективні напрями розвитку виноробних підприємств в умовах економічної нестабільності.
  • Документ
    Роль маркетингової стратегії на прикладі ПрАТ «ОдесаВинПром» в умовах економічної кризи в країні
    (2016) Мільчева, В. В.; Голодонюк, О. М.
    Проведено аналіз стратегій для успішної діяльності підприємства на ринку виноробної продукції та розроблено маркетингову стратегію ПрАТ «Одесавинпром».
  • Документ
    Роль самостійної роботи студентів в становленні професійного фахівця
    (2021) Голодонюк, О. М.; Леонова, Л. Є.; Мільчева, В. В.
  • Документ
    Сегментування аудиторії за методиками 5W та Khamatrix
    (2021) Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
  • Документ
    Стратегічне маркетингове планування діяльності виноробного підприємства як запорука його успішного розвитку
    (2018) Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
    Проведено аналіз товарного асортименту ПрАТ «Одесавинпром», SWOT-аналіз, конкурентний аналіз галузі по М. Портеру. Проаналізувавши можливість використання кожної з чотирьох стратегій відповідно до матриці І. Ансоффа «товар-ринок», виявилося, що для підприємства ймовірною є реалізація стратегії розвитку товару. Також аналіз показав можливість впровадження стратегії диверсифікації, що дозволяє вийти підприємству на ринок з новим інноваційним продуктом. Йдеться про створення продукту нового покоління, який значно підвищує якість життя людей в умовах несприятливої економічної і екологічної обстановки. Завдяки своїм корисним властивостям даний товар отримав назву – «Здоровіт», що в перекладі означає «здорове життя». Представлений сироп має широкий спектр дії, працює на клітинному рівні і використовується для профілактики та лікування понад 60-ти захворювань.
  • Документ
    Стратегія диверсифікації виноробного виробництва з метою створення інноваційного продукту зі вторинної сировини
    (2018) Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
    ПрАт «Одесавинпром» - одне із найстаріших та провідних підприємств галузі із збереженими традиціями виноробства. Проведено аналіз товарного асортименту ПрАТ «Одесавинпром», SWOT-аналіз, конкурентний аналіз галузі по М. Портеру. Проаналізувавши можливість використання кожної з чотирьох стратегій відповідно до матриці І. Ансоффа «товар-ринок», виявилося, що для підприємства ймовірною є реалізація стратегії розвитку товару. Також аналіз показав можливість впровадження стратегії диверсифікації, що дозволяє вийти підприємству на ринок з новим інноваційним продуктом. Йдеться про створення продукту нового покоління, який значно підвищує якість життя людей в умовах несприятливої економічної і екологічної обстановки. Завдяки своїм корисним властивостям даний товар отримав назву – «Здоровіт», що в перекладі означає «здорове життя». Представлений сироп має широкий спектр дії, працює на клітинному рівні і використовується для профілактики та лікування понад 60-ти захворювань.
  • Документ
    Теоретичні аспекти інноваційного процесу і інновації
    (2019) Лагодієнко, В. В.; Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
    Можливість розробки нових ідей та впровадження інновацій стали пріоритетом для багатьох організацій. Інтенсивна глобальна конкуренція та технологічний розвиток зробили інновації джерелом конкурентної переваги.
  • Документ
    Інноваційна діяльність виноробних підприємств україни, як запорука успішного розвитку
    (2019) Лагодієнко, В. В.; Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
    Економічна ситуація в Україні залишається вкрай складною. Українська економіка вимушена вирішувати проблеми, які є наслідком неефективної системи господарювання минулих років, її структурної деформації та низького рівня конкурентоспроможності.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок