Перегляд за Автор "Гнатовська, Д. О."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОсобливості визначення стадії внесення нетрадиційних компонентів рослинного походження в технології пива(2016) Гнатовська, Д. О.; Мельник, І. В.Досліджено водно-спиртові розчини нетрадиційних компонентів рослинної сировини (імбир, цитрусова цедра та кориця). Визначено вологість, сухий та зольний залишки, кількість білків, жирів та вуглеводів, вітаміни, специфічні речовини. Надано рекомендації по розробці нових рецептур пива.
- ДокументОцінка якості пива профільним методом(2017) Чуб, С. А.; Гнатовська, Д. О.; Мельник, І. В.Глибокий аналіз якості пива за органолептичними показниками дозволив провести профільний метод аналізу. Його суть полягає в поділі відчуттів на окремі складові та органолептичній оцінці їх інтенсивності.
- ДокументСвітовий досвід використання маркетингу закладами вищої освіти(2019) Кордзая, Н. Р.; Гнатовська, Д. О.Сучасний стан освітнього ринку в Україні вимагає від ЗВО (закладів вищої освіти) суттєвих змін, які повинні стосуватися не тільки якості освіти, а й підходу до інших категорій приваблення абітурієнтів. В умовах конкуренції необхідно розробити нову концепцію маркетингової політики навчального закладу, яка зацікавить молодь, підвищить статусність, продемонструє ЗВО як важливого гравця національного рівня. Проведено аналіз та визначено інструменти маркетингу та основні напрями онлайн-маркетингу, які широко використовуються закордонними закладами вищої освіти.
- ДокументСтан маркетингової діяльності ОНАХТ як показник інноваційного розвитку(2018) Єгоров, Б. В.; Кордзая, Н. Р.; Гнатовська, Д. О.Було розглянуто стан маркетингової діяльності ОНАХТ як показник інноваційного розвитку.