Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Гнатовська, Д. О."

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості визначення стадії внесення нетрадиційних компонентів рослинного походження в технології пива
    (2016) Гнатовська, Д. О.; Мельник, І. В.
    Досліджено водно-спиртові розчини нетрадиційних компонентів рослинної сировини (імбир, цитрусова цедра та кориця). Визначено вологість, сухий та зольний залишки, кількість білків, жирів та вуглеводів, вітаміни, специфічні речовини. Надано рекомендації по розробці нових рецептур пива.
  • Документ
    Оцінка якості пива профільним методом
    (2017) Чуб, С. А.; Гнатовська, Д. О.; Мельник, І. В.
    Глибокий аналіз якості пива за органолептичними показниками дозволив провести профільний метод аналізу. Його суть полягає в поділі відчуттів на окремі складові та органолептичній оцінці їх інтенсивності.
  • Документ
    Світовий досвід використання маркетингу закладами вищої освіти
    (2019) Кордзая, Н. Р.; Гнатовська, Д. О.
    Сучасний стан освітнього ринку в Україні вимагає від ЗВО (закладів вищої освіти) суттєвих змін, які повинні стосуватися не тільки якості освіти, а й підходу до інших категорій приваблення абітурієнтів. В умовах конкуренції необхідно розробити нову концепцію маркетингової політики навчального закладу, яка зацікавить молодь, підвищить статусність, продемонструє ЗВО як важливого гравця національного рівня. Проведено аналіз та визначено інструменти маркетингу та основні напрями онлайн-маркетингу, які широко використовуються закордонними закладами вищої освіти.
  • Документ
    Стан маркетингової діяльності ОНАХТ як показник інноваційного розвитку
    (2018) Єгоров, Б. В.; Кордзая, Н. Р.; Гнатовська, Д. О.
    Було розглянуто стан маркетингової діяльності ОНАХТ як показник інноваційного розвитку.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок