Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Глинчук Л. Я."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості процесу реінжинірингу програмного забезпечення
    (2023) Глинчук Л. Я.
    Не дуже багато фірм-розробників реально займаються реінжинірингом, оскільки, в результаті замовник отримає нове програмне забезпечення, яке може вирішити заявлені проблеми, а може і створити нові. Як правило, фірми-розробники пропонують спроектувати та розробити нове програмне забезпечення. Але показано, що незважаючи на проблеми та обмеження, реінжиніринг має право на існування, бо має і переваги, а також задовольняє запити користувачів та замовників. Тому для здорової конкуренції фірма-розробник не може відмовити в такій послузі, а відповідно повинна вміти В загальному розумінні реінжиніринг – фундаментальне переосмислення аналізованого об'єкта, його місця в житті та методів застосування. Виділяють такі види реінжинірингу: реінжиніринг бізнес-процесів та реінжиніринг програмного забезпечення. За [1] реінжиніринг (ПЗ) – це докорінна переробка інформаційної системи, що вже знаходиться у кількарічній експлуатації, з метою наслідування позитивних якостей і відмови від виявлених негативних характеристик, що були виявлені під час спостережень та технічного супроводу. По іншому можна сформулювати так: повторна реалізація успадкованої системи (legacy system) з метою підвищення зручності її експлуатації та супроводу.
  • Документ
    Поради для розвитку навички 3D-моделювання у геймдеві та вибір програмного забезпечення
    (2023) Глинчук Л. Я.
    3D-художник у геймдеві працює виключно з програмним продуктом. Потрібно вивчити різні програми, розібратися з перевагами та недоліками кожної – і перемикатися між ними відповідно до типу завдань. Від того, як ти володієш програмним продуктом, залежить результат роботи. Однак 90% роботи 3D-дизайнера – це все ж технічні скіли, яких треба постійно вчитися і не забувати їх удосконалювати

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок