Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Гаврилюк, Анастасія Олександрівна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Маркетингова комунікаційна політика тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»)
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Гаврилюк, Анастасія Олександрівна
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»), обґрунтування необхідності її та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та удосконалення маркетингової комунікаційної політики тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Тедіс Україна» та його партнери-виробники тютюнових виробів для нагрівання. Предметом дослідження є маркетингова комунікаційна політика тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS. Для проведення аналізу маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Тедіс Україна» були використані модель Котлера «5 рівнів товару», маркетингове дослідження, мотиви диференціації товарних марок. Загальний обсяг роботи складає 89 сторінок, з них 76 сторінок основного тексту. Робота містить 22 рисунки, 17 таблиць, список використаних джерел складається з 51 джерела.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок