Перегляд за Автор "В. В. Лагодієнко, О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ВИВЕДЕННЯ НА РИНОК ІННОВАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ(2018) В. В. Лагодієнко, О. М. Голодонюк, В. В. МільчеваВ даній статті розглянуто теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії підприєм-ства. Проаналізовано мікро- та макросередовище ПрАТ «Одесавинпром», проаналізовано конкурент-не середовище підприємства, проведено портфельний аналіз стратегічних зон господарювання (СЗГ)та обрано товарну стратегію за допомогою матриці І. Ансоффа «товар-ринок». На основі проведеногоаналізу було прийнято рішення про диверсифікацію портфеля шляхом впровадження у виробництвонового сиропу «Здоровіт», отриманого шляхом переробки вторинної сировини виноробства на продук-ти з високим вмістом біологічно активних речовин і досліджені вимоги споживачів до інноваційногопродукту за допомогою маркетингового дослідження.Розроблено комплекс функціональних маркетин-гових стратегій та проект заходів щодо просування інноваційного продукту на ПрАТ «Одесавинпром».Обгрунтовано маркетингову і економічну доцільність впровадження запропонованого проекту.
- ДокументСТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯ ПРОСУВАННЯ НА РИНОК ІННОВАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ ЗІ ВТОРИННОЇ СИРОВИНИ ВИНОРОБСТВА(2018) В. В. Лагодієнко, О. М. Голодонюк, В. В. МільчеваВ даній статті розглянуто процес формування стратегічних рішень просування на ринок інно-ваційного продукту зі вторинної сировини виноробства на прикладі ПрАТ «Одесавинпром», розробле-но чотири функціональні стратегії згідно з кожним елементом комплексу маркетингу для підприємства,наведений приклад вдало організованої рекламної кампанії для просування нового товару виробника.Нестабільність ринкового середовища, жорсткість та мінливість його зовнішніх та внутрішніх факторівпотребують точного та розсудливого прогнозу результатів діяльності підприємства. Низькі показникирозвитку інноваційної сфери в Україні порівняно з підприємствами інших країн світу є причиною низь-кого рівня конкурентоспроможності і, як результат, нестійкого економічного розвитку. Управління інно-ваційною діяльністю підприємства в першу чергу передбачає обов’язкове безупинне вдосконаленнявиробничого процесу шляхом пошуку, відбору, розробки та впровадження інноваційних концепцій,формування банку інноваційних ідей та методів їх результативної реалізації, виявлення найгострішихпроблем інноваційного розвитку та шляхів їх подолання, тощо [3].Таким чином, правильно обрана стратегія є не тільки результатом, але й ефективним механіз-мом плідного стратегічного планування. Вона мобілізує використання науково-технічного, виробничо-технологічного, фінансово-економічного, соціального і організаційного потенціалу підприємства в ви-значених напрямках, що є основою його конкурентоспроможності.