Перегляд за Автор "Вітюк, А. В."
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання методів математичної статистики та інформаційних технологій в сучасному бізнесі(2023) Вітюк, А. В.; Нужна, Н. В.В роботі розглянуто перевагі машинного навчання та використання інформаційних технологій як нових трендів цифровізації в бізнесі.
- ДокументВища математика та бізнес-статистика(2022) Вітюк, А. В.; Нужна, Н. В.
- Документ
- ДокументДеякі аспекти дослідження математичної моделі економічних процесів(2021) Вітюк, А. В.; Нужна, Н. В.
- ДокументЕксергетичний аналіз плівкових тепломасообмінних апаратів(2016) Кирилов, В. Х.; Худенко, Н. П.; Вітюк, А. В.Вирішується завдання нелінійного програмування мінімізації вартості апарату, віднесеної до року експлуатації.
- ДокументЕфективність застосування проектів у самостійній пізнавальній діяльності студентів(2019) Вітюк, А. В.; Нужна, Н. В.Однією з перспективних технологій навчання, яка здатна вирішити завдання його активізації та інтеграції, є використання методу проектів в дистанційному навчанні вищої математики. В наш час метод проектів являє собою систему навчально-пізнавальних прийомів, спрямованих на розв’язання деякої проблеми в результаті самостійної роботи учня з обов’язковим пред’явленням результатів його дій.
- ДокументЗастосування синергетики у вищій математиці(2020) Вітюк, А. В.; Кирилов, В. Х.; Нужна, Н. В.
- ДокументКомпетентнісна модель економічної культури студентів технічних факультетів(2020) Вітюк, А. В.; Ніколюк, О. В.; Мартинова, О. Б.
- ДокументКурс вищої математики. Додаткові розділи(2019) Кузаконь, В. М.; Кирилов, В. Х.; Швець, В. Т.; Вашпанова, Н. В.; Вітюк, А. В.; Коновенко, Н. Г.; Угольніков, О. П.; Федченко, Ю. С.; Худенко, Н. П.; Нужна, Н. В.; Осадчук, Є. О.; Черевко, Є. В.Навчальний посібник «Курс вищої математики. Додаткові розділи» призначений для студентів інженерно-технологічних спеціальностей вищих навчальних закладів як денної, так і заочної форм навчання. Матеріал навчального посібника містить такі розділи вищої та прикладної математики: функції кількох змінних (диференціальне та інтегральне числення), математична теорія поля, елементи теорії комплексної змінної, операційне числення, теорія ймовірностей і математичної статистики, теорія випадкових подій, основи комп’ютерної математики. У посібнику наведено достатню кількість прикладів, що розкривають практичне застосування теоретичного матеріалу. Посібник рекомендовано усім студентам, що вивчають курс вищої математики.
- ДокументМетодичні аспекти реалізації професійної діяльності тьюторів(2020) Вітюк, А. В.; Коновенко, Н. Г.; Осадчук, Є. О.
- ДокументМоделювання систем отримання води у випадку атмосферного повітря на базі абсорбційних водоаміачних холодильних машин з сонячними колекторами(2020) Осадчук, Є. О.; Вітюк, А. В.Для аналізу були обрані типові регіони планети з проблемними водяними ресурсами і з одночасною високою сонячною інсоляцією. Це міста Північної Африки і Близького Сходу: Алжир (Алжир); Дамаск (Сирія); Каїр (Єгипет); Тель-Авів (Ізраїль).
- ДокументМоделювання та аналіз енергетичних характеристик термодинамічних циклів АВТТ у складі систем отримання води з атмосферного повітря(2023) Осадчук, Є. О.; Вітюк, А. В.
- ДокументСамостійна робота студентів на платформі Мoodle, як шлях до вдосконалення навчально-пізнавальної діяльності(2018) Вітюк, А. В.; Кирилов, В. Х.Викладачі кафедри вищої математики постійно вдосконалюють свою роботу зі студентами в рамках наповнення платформи, проявляють багато творчості в підборі таких вправ і завдань для самостійної роботи, які своєю різноманітністю викликають інтерес до вивчення предмету.
- ДокументСтруктура формування та підвищення мотиваційного компонента у студентів-маркетологів на заняттях з вищої математики(2021) Вітюк, А. В.; Ніколюк, О. В.; Нужна, Н. В.
- ДокументУдосконалення методики навчання вищої математики формуванням евристичних навичок(2019) Вітюк, А. В.; Кирилов, В. Х.; Нужна, Н. В.Аналіз досліджень багатьох науковців та методистів підтверджує, що в основі евристичного підходу лежить психологія творчого мислення, спроба формалізації творчої діяльності. Тому одним з напрямів удосконалення методики навчання вищої математики має стати теоретичне обґрунтування та методичне забезпечення процесу формування професійно-орієнтованої евристичної діяльності студентів.