Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Вінар Ірина"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка технології складання жіночих напівчобітків з еластичними вставками, КМК, Рзм = 480 пар
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2022) Вінар Ірина
    Легка промисловість – найбільш глобалізована галузь у світі. У багатьох країнах вона формує бюджет країни та наповнює внутрішній ринок продукцією власного виробництва. В Україні протягом останніх років легка промисловість постала перед проблемами, які призвели до погіршення показників її діяльності. До основних причин можна віднести фінансову кризу, нерівноправність у системі оподаткування, існування «тіньового» імпорту, що призводить до зниження конкурентоспроможності вітчизняних підприємств та споживчого попиту, що, своєю чергою, може призвести до руйнівних наслідків. Попередні роки – період особливих викликів для модної індустрії, змінився темп і спосіб життя планети, який змістився у дистанційний та цифровий формат, що призвело до кардинальних змін споживчих уподобань, попиту та відношення до споживання одягу, взуття, текстильних виробів. З’явилися нові виклики і в традиційних логістичних ланцюжках постачання текстильної сировини, матеріалів з країн Азії, а осінь 21-го вразила виробників новими непрогнозовано високими енерготарифами. Разом з тим, упродовж 2021 р. українська легка промисловість (13- 15 КВЕД) демонструє позитивну динаміку відновлення виробництва. За січень-вересень 2021 р. маємо загалом 103,5% до відповідного періоду 2020 року. Через нерівні умови конкуренції на внутрішньому ринку виробники, передусім, одягу та взуття, експортоорієнтовані на зовнішні ринки. З пожвавленням ділової активності в Європі, куди спрямовано понад 80% українського експорту, активізувалися іноземні замовлення, до того ж, спостерігаємо підвищення попиту та готовність до експорту готових українських товарів, пошук альтернативи азійським виробникампостачальникам.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок