Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Вівчар, Олена"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Маркетингова комунікаційна політика ПП «Добриня» і напрями її вдосконалення
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Вівчар, Олена
    Актуальність теми обумовлена тим, що найважливішим серед маркетингових інструментів задля збереження та засобом зміцнення наявних ринкових позицій є реалізація ним ефективної комунікаційної політики, основним елементом якої є маркетингові комунікації, їх формування та розвиток. Реалізація маркетингових комунікацій має відбуватися за чіткою програмою та у відповідності до стратегії і цілей підприємства, його маркетингового плану. Метою дипломної роботи є дослідження, аналіз та вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій та просування товарів на основі аналізу діяльності Приватного підприємства (ПП) «Добриня». Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Охарактеризувати комплекс маркетингових комунікацій та просування товарів та його необхідність у функціонуванні підприємства; 2. Проаналізувати комплекс маркетингових комунікацій на приватному підприємстві «Добриня»; 3. Визначити шляхи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Об’єктом кваліфікаційної роботи було обрано приватне підприємство «Добриня». Предметом дослідження у курсовій роботі є теоретико-методологічні основи маркетингової комунікативної політики.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок