Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Воєцька, О.Є."

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    92237 Спосіб виробництва кормової добавки
    (Одес. нац. акад. харч. технологій, 2014) Єгоров, Б.В.; Воєцька, О.Є.; Малакі, І.С.
    Спосіб виробництва кормової добавки, що передбачає змішування компонента рослинного походження з відходами високої вологості, екструдування суміші і наступне подрібнення екструдату, який відрізняється тим, що як компонент рослинного походження використовують зерно кукурудзи, а як відходи високої вологості - томатні вичавки, при цьому зерно кукурудзи і томатні вичавки окремо подрібнюють до розмірів частинок 2-3 мм і беруть в кількісному співвідношенні (88-92):(8-12) відповідно, перед основним змішуванням попередню суміш зерна кукурудзи і томатних вичавків, взятих у кількісному співвідношенні (45-55):(35-65) відповідно, змішують протягом 160-200 с до утворення гомогенної суміші, попередню суміш змішують з рештою подрібнених зерен кукурудзи і томатних вичавків, змішану суміш екструдують, отриманий екструдат охолоджують, подрібнюють, при потребі, екструдат пакують. Способ производства кормовой добавки включает смешивание компонента растительного происхождения с отходами высокой влажности, экструдирование смеси и последующее измельчение экструдата. В качестве компонента растительного происхождения используют зерно кукурузы, а в качестве отходов высокой влажности – томатные выжимки, при этом зерно кукурузы и томатные выжимки отдельно измельчают до размеров частиц 2-3 мм и берут в количественном соотношении (88-92):(8-12) соответственно, перед основным смешиванием предварительную смесь зерна кукурузы и томатных выжимок, взятых в количественном соотношении (45-55):(35-65) соответственно, смешивают в течение 160-200 с до образования гомогенной смеси, предварительную смесь смешивают с остатком измельченных зерен кукурузы и томатных выжимок, смешанную смесь экструдируют, полученный экструдат охлаждают, измельчают, при необходимости упаковывают. A method for producing a fodder supplement includes mixing a vegetable component with waste of high humidity, extruding the obtained mixture and next shredding the extrudate. Corn is used as a component of vegetable origin, tomato cake is used as waste of high humidity. Corn and tomato cake are separately shredded up to size 2-3 mm and taken in quantitative ratio (88-92):(8-12) respectively, prior to main mixing the preliminary mixture of corn and tomato cake taken in quantitative ratio (45-55):(35-65) respectively is mixed during 160-200 s up to formation of a homogeneous mixture, the preliminary mixture is mixed with the rest shredded corn and tomato cake, the mixed mixture is extruded, the obtained extrudate is cooled, shredded, packed if need.
  • Документ
    Активізація науково-дослідної роботи студентів
    (2015) Воєцька, О.Є.; Лапінська, А.П.; Макаринська, А.В.
    Науково-дослідна робота студентів (НДРС) у вищому навчальному закладі є одним із основних чинників підготовки висококваліфікованих кадрів відповідного профілю. Поняття НДРС включає в себе два взаємопов’язаних елементи: навчання студентів елементам дослідницької діяльності, організації і методики наукової творчості та наукові дослідження, що здійснюють студенти під керівництвом викладачів.
  • Документ
    Аналіз дипломних проектів студентів спеціальності «Технології зберігання і переробки зерна»
    (2016) Єгоров, Б.В.; Воєцька, О.Є.; Макаринська, А.В.
    Дипломний проект – це кваліфікаційне навчально-наукове дослідження студента, яке виконується на завершальному етапі навчання у вищому навчальному закладі. Дипломне проектування має комплексний характер і пов'язане з використанням набутих студентом знань, умінь та навичок зі спеціальних дисциплін.
  • Документ
    Використання яблучних вичавок при виробництві комбікормів
    (2015) Карунський, О.Й.; Воєцька, О.Є.
    Метою роботи є обґрунтування оптимального вмісту яблучних вичавків у складі кормових добавок для відгодівельного молодняку свиней.
  • Документ
    Комплексне дипломне проектування як фактор підвищення якості вищої освіти
    (2014) Браженко, В.Є.; Чайка, І.К.; Воєцька, О.Є.
    Поліморфна модель вищої технічної освіти студентів, яка розроблена фахівцями ОНАХТ, орієнтована на поліфункціональний характер майбутньої інженерної діяльності. Модель освіти базується на знаннях фундаментальних, загальноосвітніх дисциплін та підвищенні рівня практичної підготовки студентів.
  • Документ
    Комплексний підхід до наукової роботи студентів під час виробничої практики
    (2015) Макаринська, А.В.; Воєцька, О.Є.
    Якість підготовки бакалаврів, спеціалістів, магістрів, наукових кадрів у вищих навчальних заходах залежить від глибини отриманих теоретичних знань професійного напряму та практичних навичок під час проходження виробничих практик на підприємствах протягом всього періоду навчання.
  • Документ
    Науково-методичні аспекти тренінгів на підприємствах комбікормової промисловості
    (2016) Єгоров, Б.В.; Макаринська, А.В.; Воєцька, О.Є.; Бордун, Т.В.
    Запорука успіху будь-якого сучасного підприємства – постійне вдосконалення та розвиток навичок персоналу. Розвиток кадрового наукововиробничого потенціалу заснований на різних формах навчального процесу, метою яких є підвищення інтелектуального і професійного рівня співробітників.
  • Документ
    Ознайомлювальна практика: досвід проведення
    (2015) Воєцька, О.Є.; Лапінська, А.П.; Бордун, Т.В.
    Завершальним етапом навчального процесу підготовки бакалаврів на 1 курсі є ознайомлювальна практика, яка повинна закласти основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Важливим фактором при проведенні ознайомчої практики є вибір місця її проходження.
  • Документ
    Способи активізації самостійної роботи студентів
    (2014) Лапінська, А.П.; Воєцька, О.Є.
    Стрімкий темп сучасного життя, зростаючий з величезною швидкістю обсяг інформації призводить до того, що, на думку Лескова, вперше в історії нашої цивілізації між поколіннями виникає розрив, оскільки інформаційний потік перевершує інтелектуальний потенціал одного покоління. Цей факт робить зрозумілим вимогу до випускників навчальних закладів бути здатними до самоосвіти. Підготовка професійно компетентного фахівця, здатного самостійно здобувати необхідні знання і застосовувати їх для вирішення різноманітних проблем, є одним із пріоритетних завдань вищої професійної школи.
  • Документ
    Формування самостійності студентів у навчальному процесі
    (2014) Бордун, Т.В.; Воєцька, О.Є.
    Самостійна робота є одним з найважливіших компонентів освітнього процесу, що передбачає інтеграцію різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності, яка здійснюється як під час аудиторних, поза аудиторних занять, без участі викладача, так і під його безпосереднім керівництвом. У контексті сучасної системи навчання самостійна робота домінує серед інших видів навчальної діяльності студентів після практичної підготовки та дозволяє розглядати накопичувані знання як об’єкт власної діяльності студента.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок