Перегляд за Автор "Воскобойник Станіслав Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка 2D-гри у жанрі горизонтального скролл-шутеру на програмному рушії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Воскобойник Станіслав ОлександровичІндустрія комп’ютерних ігор є частиною світого ІТ-сектору. Для її підтримання у розробці ігор займаються такі спеціалісти як програмісти, керівники проектів, аніматори та інші. З кожнім роком кількість ігор, які виробляє цей сектор ІТ збільшується. Це відбувається з одного боку через збільшення інвестицій у виробництво ігор, з іншого боку у зв’язку із спрощенням розробки проектів у простих жанрах, або із використанням класичних елементів ігрового процесу. Інвестиції дозволяють створювати більш технологічні проекти, які мають великий масштаб та складність архітектури. В той же час із розвитком технологій спрощується інструментарій для розробки, тому на ряду із програмними рушіями крупних розробників чи видавництв почали з’являтись безкоштовні або умовно безкоштовні рішення. Через спрощення розробки кількість спеціалістів необхідних для створення гри різко зменшилась до однієї людини. Можна самостійно створювати гру з нуля, або використовувати вже заздалегідь створені ігрові обєкти із безкоштовними умовами розповсюдження, використовувати програмні модулі – чорні ящики. Зважаючи на все вище зазначене, можна сказати, що ігрова індустрія є важливою та актуальною частиною ІТ-сектору. Для отримання навичок у розробці більш складних ігор, необхідно оволодіти основами. Тема мого дипломного проекту є «Розробка 2D-гри у жанрі горизонтального скролл-шутеру на програмному рушії Unity», що дасть чудову змогу потренуватись у розробці ігор та на власному досвіді отримати уяву про складнощі в цьому процесі. Гра виконується у класичному жанрі скролл-шутеру, що дасть змогу також переглянути існуючі варіанти розроблених ігор, отримати уяву про основні елементи ігрового жанру.