Перегляд за Автор "Воронюк, Т. А."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументФормування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства(ОНАХТ, 2019-10-30) Воронюк, Т. А.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Дисертація присвячена поглибленню теоретико-методичних засад і розробці практичних рекомендацій у сфері формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства. У роботі здійснено комплексний аналіз наукових підходів до визначення конкурентоспроможності підприємств та удосконалено економічний зміст поняття «конкурентоспроможність підприємства». Розширено розуміння механізму формування конкурентоспроможності підприємства як керованого процесу. Вивчено методичні аспекти оцінки рівня конкурентоспроможності підприємств та запропоновано алгоритм системної оцінки конкурентоспроможності підприємства визначеного виду економічної діяльності, який включає низку послідовних етапів в контексті окресленого напряму дослідження конкурентоспроможності. Проведено аналіз тенденцій розвитку підприємств ресторанного господарства у Чернівецькій області та окреслено перспективні напрямки їх розвитку. Визначено місце кав’ярень, як складників ресторанного господарства, в структурі кавового ринку та проаналізовано сучасні тренди їхнього функціонування, на основі чого запропоновано розширену систему класифікації кав’ярень. Наголошено на перспективній ролі «кав’ярень третьої хвилі» у сфері гастро-туризму України; обґрунтовано пріоритетні напрями розвитку кавового бізнесу в Україні. Здійснено стратегічний аналіз конкурентоспроможності кав’ярень як самостійних об’єктів ресторанного господарства та виокремлено ключові фактори її зростання. Сформовано механізм формування конкурентної переваги через розвиток соціальної складової діяльності підприємств ресторанного господарства та визначено практичні рекомендації щодо впровадження її принципів в діяльність кав’ярень із зазначенням соціально орієнтованих заходів на кожному з рівнів - економічному, правовому, етичному та філантропічному. Окреслено особливості керування якістю продукції кав’ярень у контексті підвищення їх конкурентоспроможності та розроблено модель внутрішньофірмової інтеграції підприємств ресторанного господарства як складової механізму підвищення рівня їхньої конкурентоспроможності.