Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Войтенко, Г.М."

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методичні рекомендації щодо вивчення української та зарубіжної культури
    (2009) Войтенко, Г.М.
  • Документ
    Методологія мовознавства: поняття про методи наукового дослідження
    (2010) Войтенко, Г.М.
  • Документ
    Про організацію роботи студмістечка ОНАХТ (виховна, соціальна)
    (2013) Кананихіна, О.М.; Войтенко, Г.М.
    Опираючись на досягнення сучасної науки, зокрема педагогіки, психології, соціології, філософії ми ставимо перед собою мету розкрити сутність, місце і роль процесу виховання в життєдіяльності студентів, які мешкають у гуртожитках ОНАХТ. Принципи, методи і засоби виховання молодого покоління та шляхи досягнення виховної мети застосовуємо різні.
  • Документ
    Сучасні інноваційні технології навчання української мови (за професійним спрямуванням) у вищих навчальних закладах
    (2013) Войтенко, Г.М.
    Основною рисою випускника ВНЗ будь-якого профілю має бути його конкурентоспроможність, що передбачає не лише володіння теоретичними знаннями, а й здатність застосовувати набуті знання на практиці, високий рівень загального розвитку, володіння комунікативними навичками, уміння мислити цілісно, критично і нестандартно, приймати самостійні рішення й адаптуватися в мінливих умовах, виявляти творчий підхід до розв’язання проблемних виробничих ситуацій.
  • Документ
    Щодо вивчення курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)»
    (2014) Войтенко, Г.М.
    Навчальна дисципліна «Українська мова (за професійним спрямуванням)» є важливою для вивчення студентами, адже має своєрідне теоретичне і практичне значення. Теоретичне значення курсу полягає в збагаченні знань майбутніх фахівців про функціонування сучасної української літературної мови загалом, особливості використання мовних норм у технічних текстах, рекомендації щодо побудови точного, логічного, змістовного, доречного, виразного, багатого, чистого професійного мовлення як в усній, так і в писемній формах.
  • Документ
    Щодо методів виховання у студмістечку ОНАХТ
    (2014) Кананихіна, О.М.; Войтенко, Г.М.
    У виховному процесі в студмістечку важливо сконцентрувати увагу не лише на питаннях досягнення мети, розв’язання завдань виховання, його змісту, принципів, тобто, що робити, а й на тому, як це робити.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок