Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Воданенко Натілії Андріївни"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Запровадження виробництва цукрового печива «Гуцулка» та печива затяжного «Спорт» з застосуванням потоково-механізованих ліній в кондитерському цеху борошняних виробів
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Воданенко Натілії Андріївни
    Кондитерська галузь одна з найрозвиненіших у харчовій промисловості нашої країни. Загальний обсяг виробництва становить понад 1 млн продукції на рік, що дає змогу не лише повністю забезпечити потребу внутрішнього ринку, а експортувати її у значних обсягах за кордон. Підприємства галузі є активними споживачами вітчизняної сільськогосподарської сировини цукру, борошна, крохмаль, патока молоко і основною експорту переробленої продукції агропромислового комплексу країни. Наші підприємства що року інвестують в розвиток галузі значні кошти. На провідних кондитерських фабриках проведено повну повну модернізацію встановлену найсучасніші технологічні лінії. Галузь розвивається в умовах жорсткої конкуренції, що стимулює постійно вдосконалювати управлінські процеси і забезпечувати високі світові стандарти якості виробленої продукції. Встановлено що у 2021 році найбільша частина у виробництві борошняних кондитерських виробів припадає на печиво солодке, непокрите шоколадом або какао продуктами 39,4%; торти, кондитерські вироби, та хлібобулочні вироби. Основними факторами впливу на ринок кондитерських виробів з вбитими масами є : - ціна на сировину; - споживчі настрої та вподобання; - присутність міжнародних компаній на ринку України; - наявність товарів замінників; - купівельна спроможність населення; - поява нових технологій в галузі; Пік попиту припадає на останні місяця року, які пов’язані з новорічними святами, а в перші та літні місяці спостерігається спад.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок