Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Вишневська, Софія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингових методів стимулювання продажів ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті натурального меду
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Вишневська, Софія
    Актуальність теми обумовлена тим, що товарно-асортиментна політика – найважливіша з усіх інструментів маркетингу, за допомогою яких підприємство працює на ринку. Її завдання полягає в тому, щоб у кожний момент часу товари, які пропонує підприємство, оптимально відповідали потребам споживачів як за якісними, так і за кількісними характеристиками. Правильно підібраний асортимент є ключовим інструментом для забезпечення успішного зростання організації. Метою роботи є розробка та обґрунтування заходів удосконалення маркетингової асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті натурального меду. Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: розглянути сутність і роль маркетингової асортиментної політики; підходи до оцінки ефективності асортиментної політики підприємства проаналізувати фінансово-господарську діяльність та ефективність асортиментної політики ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»; провести обґрунтування напрямів удосконалення товарного асортименту; оцінити ефективності заходів.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок