Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Веселовський Владислав"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Управління маркетинговою діяльністю та підвищення її ефективності в ТОВ «Кривоозерська харчосмакова фабрика»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Веселовський Владислав
    Мета дослідження полягала в обгрунтуванні напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ ""Кривоозерська ХСФ"". Об'єкт дослідження - процес управління маркетинговою діяльністю товариства з обмеженою відповідальністю, що функціонує на ринку мінеральних вод.В роботі проаналізовано маркетингове середовище підприємства, стан ринку мінеральних вод - основного виду продукції досліджуваного підприємства. У роботі запропоновані заходи з удосконалення моделі маркетингового управління досліджуваного підприємства. Новизна отриманих результатів дослідженян полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці обґрунтованих рекомендацій щодо формування комплексу маркетингових стратегій для ТОВ Кривоозерська ХСФ». Практична значущість дослідження полягає в методичному підході щодо визначення стратегічних зон господарювання - видів продукції підприємства, що дозволило обгрунтувати базові маркетингові стратегії у сегменті мінеральних вод. Результати дослідження обгрунтовані з використанням наступних методів: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, модель БКГ, модель 5-ти конкурентних сил Майкла Портера, економіко-статистичний метод, логічно-абстрактний.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок