Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Веселовська Анастасія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингової стратегії інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Веселовська Анастасія
    АНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «бакалавр» здобувачки Веселовської А.Д. Кваліфікаціцна робота присвячена розробці маркетингової стратегії для інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ». Маркетингова стратегія є ключовим інструментом управління підприємством, який допомагає підприємствам досягти конкурентних переваг і збільшити свою клієнтську базу. У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розглядається процес розробки маркетингової стратегії для інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ». Робота складається з трьох розділів, кожен з яких детально розглядає ключові аспекти формування та впровадження стратегії маркетингу: • Розділ 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємств • Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності інтернет-провайдера ""ЛІМАНЕТ"" • Розділ 3. Маркетингова стратегія підприємства інтернет-провайдера ""ЛІМАНЕТ"" Метою кваліфікайної роботи є розробка інтегрованої маркетингової стратегії для інтернет-провайдера ""ЛІМАНЕТ"", спрямованої на підвищення його конкурентоспроможності, розширення клієнтської бази та підвищення рівня задоволення клієнтів. Об’єктом досліджень кваліфікайної роботи є маркетингова діяльність інтернет-провайдера ""Ліманет"", включаючи його стратегічне планування, просування на ринку, комунікації з клієнтами та конкурентний аналіз. Для отримання результатів досліджень і досягення поставленної мети будуть використані такі методи як: PEST-аналіз, аналіз поведінки споживачів, SWOT-аналіз, а також методи стратегічного планування. У результаті проведеного дослідження встановлено, що успішність інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ» на ринку залежить від розробки та впровадження ефективної маркетингової стратегії, яка враховує специфіку його діяльності та конкурентне оточення.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок