Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Веселкова Віолета"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка стратегії інтернет-просування продукції ТМ «Grande Vallee» (ТОВ «ВІНТРЕСТ»)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Веселкова Віолета
    Кваліфікаційна робота на тему «Розробка стратегії інтернет-просування продукції ТМ «Grande Vallee» (ТОВ «ВІНТРЕСТ»)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг роботи становить 88 сторінки з них 83 сторінка основного тексту. Робота містить 12 таблиць, 19 рисунків, 45 літературних джерел. Метою даної кваліфікаційної роботи є удосконалення стратегії інтернет-просування продукції виноробної компанії ТОВ «ВІНТРЕСТ». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процеси інтернет-просування виноробної продукції Предметом дослідження роботи є сукупність теоретичних і прикладних аспектів удосконалення стратегії просування вин ТМ «Grand Vallee» (ТОВ «ВІНТРЕСТ») в інтернет-просторі. В роботі проведено огляд теоретичних засад формування стратегії інтернет-просування продукції, сутності та ролі інтернет-маркетингу в сучасних умовах, особливостей використання інструментів та методів просування виноробної продукції в інтернет-просторі. Проведено аналіз маркетингової діяльності, макросередовища, конкурентного середовища ТОВ «ВІНТРЕСТ»; аналіз інтернет-просування виноробної продукції ТМ «Grand Vallee» і його основних конкурентів. Проведено SWOT-аналіз для обґрунтування ключових стратегічних рішень стратегії інтернет-просування продукції ТМ «Grand Vallee»; проведено розрахунки ефективності запропонованих маркетингових заходів.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок