Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Верстюк, Женев’єва Володимирівна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування системи маркетингових стратегій ТОВ «Телекомпанія «АРС»
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Верстюк, Женев’єва Володимирівна
    Магістерська робота на тему: Формування системи маркетингових стратегій ТОВ «Телекомпанія «АРС». Складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 86 сторінок, з них 81 сторінку основного тексту. Робота містить 25 таблиць, 3 рисунки. Перелік використаних джерел з 61 найменування. Мета кваліфікаційної роботи полягає у формування сутності системи маркетингових стратегій ТОВ «Телекомпанія «АРС» та плану заходів щодо її реалізації. Об’єктом дослідження є ТОВ «Телекомпанія «АРС». Предметом є позиціонування ТОВ «Телекомпанія «АРС», формування маркетингової стратегії, конкурентне середовище. Наукова новизна одержаних результатів визначається в формуванні маркетингової стратегії, а також винесенням пропозицій щодо розробки програми просування ТОВ «Телекомпанія «АРС». Практична значущість полягає в розробці стратегії ТОВ «Телекомпанія «АРС», формуванні програми розвитку підприємства та інших заходів, що посилять позиціонування підприємства. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, модель БКГ, модель 5-ти конкурентних сил Майкла Портера.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок