Перегляд за Автор "Вердієв Теймур"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка логістичної стратегії розвитку підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) Вердієв ТеймурАктуальність теми зумовлена необхідністю удосконалення логістичної стратегії розвитку підприємства. Військовий час накладає на роботу виробничих підприємств великий відбиток. Для продовження існування виробники повинні постійно впроваджувати нові ефективні методи господарювання, моніторити ситуацію на внутрішньому ринку та думати про закордонних покупців, для чого впроваджувати нові продукти та оптимізувати існуючі внутрішні процеси. У першому розділу «Теоретичні основи логістики. Стратегії розвитку підприємства» досліджено теоретичні основи логістики, як ключового інструменту ринкової економіки. Встановлена сутність та основні види логістичних стратегій на виробничих підприємствах. У другому розділу «Тенденції розвитку ринку хлібобулочних виробів» проаналізовано ринок зерна та проблеми, що виникли під час військових дій. Встановлені основні гравці ринку хлібобулочних виробів, проведено аналіз фінансово-економічної діяльності ТОВ «Одеській хлібозавод №4» та на підставі оцінки конкурентоспроможності побудовано багатокутник конкурентоспроможності. За результатами SWOT-аналізу запропоновані заходи щодо покращення діяльності підприємства. У третьому розділі «Рекомендації щодо логістичної стратегії розвитку ТОВ «Одеській хлібозавод №4» запрпоновано виробляти заморожені напівфабрикати та доставляти покупцям. Проведено порівняння найманого транспорту із власним на підставі чого рекомендовано закупити рефрижератор для доставки замороженої продукції.
- ДокументРозробка логістичної стратегії розвитку підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) Вердієв ТеймурАктуальність теми зумовлена необхідністю удосконалення логістичної стратегії розвитку підприємства. Військовий час накладає на роботу виробничих підприємств великий відбиток. Для продовження існування виробники повинні постійно впроваджувати нові ефективні методи господарювання, моніторити ситуацію на внутрішньому ринку та думати про закордонних покупців, для чого впроваджувати нові продукти та оптимізувати існуючі внутрішні процеси. У першому розділу «Теоретичні основи логістики. Стратегії розвитку підприємства» досліджено теоретичні основи логістики, як ключового інструменту ринкової економіки. Встановлена сутність та основні види логістичних стратегій на виробничих підприємствах. У другому розділу «Тенденції розвитку ринку хлібобулочних виробів» проаналізовано ринок зерна та проблеми, що виникли під час військових дій. Встановлені основні гравці ринку хлібобулочних виробів, проведено аналіз фінансово-економічної діяльності ТОВ «Одеській хлібозавод №4» та на підставі оцінки конкурентоспроможності побудовано багатокутник конкурентоспроможності. За результатами SWOT-аналізу запропоновані заходи щодо покращення діяльності підприємства. У третьому розділі «Рекомендації щодо логістичної стратегії розвитку ТОВ «Одеській хлібозавод №4» запрпоновано виробляти заморожені напівфабрикати та доставляти покупцям. Проведено порівняння найманого транспорту із власним на підставі чого рекомендовано закупити рефрижератор для доставки замороженої продукції.