Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Васильєва Ксенія"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності продукції ТМ «Лавка традицій» для ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Васильєва Ксенія
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності чаю ТМ «Лавка традицій». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності продукції ТМ «Лавка традицій» для ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження роботи є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності продукції на ТОВ «Сільпо-Фуд» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувались такі методи, як анкетування, багатокутник конкурентоспроможності та інтегральний показник конкурентоспроможності. У кваліфікаційній роботі після аналізу маркетингового середовища ТОВ «Сільпо-Фуд» були розроблені пропозиції щодо підвищення рівня конкурентоспроможності чаю ТМ «Лавка традицій» шляхом впровадження нового виду продукції – подарункових наборів чайних кульок «Пуер». Робота містить 14 таблиць, 24 рисунки та 40 літературних джерел.
  • Документ
    Управління конкурентоспроможністю продукції ТМ «Лавка традицій» для ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Васильєва Ксенія
    Метою даної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності чаю ТМ «Лавка традицій» на основі аналізу ринку, конкурентного середовища та споживчих вподобань. Об’єктом дослідження виступає процес управління конкурентоспроможністю продукції, а предметом – методичні та практичні підходи до підвищення конкурентоспроможності чаю ТМ «Лавка традицій». Методи наукових досліджень: PESTEL- та SWOT-аналіз, опитування споживачів, аналіз конкурентного середовища та методи прогнозування ефективності запропонованих заходів. Інформаційна база дослідження включає наукові праці, внутрішню документацію підприємства, аналітичні дані та результати ринкових досліджень. Наукова новизна роботи полягає в адаптації сучасних підходів до управління конкурентоспроможністю продукції в умовах українського ринку чаю, розробку рекомендацій щодо вдосконалення продукту та використання цифрових маркетингових інструментів для просування продукції. Практична значущість одержаних результатів полягає у можливості застосування розроблених рекомендацій у діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд», що сприятиме зміцненню ринкових позицій, підвищенню лояльності споживачів та збільшенню обсягів продажів. Обсяг і структура роботи. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг роботи становить 132 сторінки, у тому числі 37 рисунків та 34 таблиці.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок