Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "ВОЛОШИНА, ДІАНА"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка конкурентної стратегії кав’ярні «Кофевары» ФОП Волошина Д.І.
    (ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ВОЛОШИНА, ДІАНА
    Актуальність даної теми зумовлена впливом конкурентної стратегії на показники діяльності підприємства, особливо на його фінансовий результат, адже, ті підприємства, що не мають конкурентної стратегії недоотримують прибуток та втрачають частку ринку. Стан сучасної економіки характеризується високою питомою вагою в ній сфери послуг, а діяльність підприємств з організації харчування є одним з найважливих елементів сфери послуг. Метою дослідження є розробка та обґрунтування ефективної конкурентної стратегії для кав’ярні «Кофевары» ФОП Волошина Д.І. Об’єктом дослідження є процес розробки конкурентної стратегії підприємств галузі громадського харчування. Предметом дослідження є теоретичні, практичні аспекти щодо розробки ефективної конкурентної стратегії закладів, що здійснюють обслуговування напоями. Методи дослідження. У процесі дослідження сучасних поглядів на управління конкурентною стратегією підприємств застосовувалися: системний підхід, методи економічного і статистичного аналізу, групування, експертної оцінки. Для отримання аналітичної інформації були використані дані статистичної звітності, внутрішньої, зокрема, бухгалтерської звітності підприємств. Для вибору та обґрунтування конкурентної стратегії підприємства використовувалися: метод порівняння, за допомогою якого було встановлено положення підприємства у конкурентній боротьбі. статистичний аналіз показників діяльності підприємства надав можливість визначити становище досліджуваного об’єкту. Теоретичною основою дослідження є роботи провідних зарубіжних та вітчизняних вчених, що присвячені питанням конкурентоспроможності та формуванню і реалізації конкурентних стратегій.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок