Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Білокаменський Сергій Олегович"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Створення ігрового проекту – квесту на платформі Unity: розробка гейм дизайну, системного дизайну та дизайну інтерфейсу
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Білокаменський Сергій Олегович
    Тема кваліфікаційної роботи бакалавра «Створення ігрового проекту – квесту на платформі Unity: розробка гейм дизайну, системного дизайну та дизайну інтерфейсу». У цій роботі описаний принцип розробки ігрового проекту – квесту на платформі Unity. У технологічній частині аналізуються існуючі ігрові жанри та ігрові двигуни, створюється технічне завдання до проекту, також реалізується головне меню, сцена з розповіддю сюжету та дизайн головної сцени, проводиться тестування ігрового проекту. Останнім розділом стала охорона праці під час розробки та тестування проекту. Ключові слова: Unity, дизайн, інтерфейс, ігрові жанри, ефекти, C#.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок