Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Бідна Діана"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування стратегії інтернет-просування тихих вин ПрАТ «Одесавинпром»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Бідна Діана
    Кваліфікаційна робота на тему: «Формування стратегії інтернет-просування тихих вин ПрАТ «Одесавинпром» містить 96 сторінок, з них 91 сторінка основного тексту, 14 таблиць, 15 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 43 найменування. Мета кваліфікаційної роботи – формування комплексу комунікаційних заходів щодо інтернет-просування тихих вин ПрАТ «Одесавинпром» (ТОВ «Престиж Груп»). Об'єкт дослідження – інструменти інтернет-просування продукції виноробної компанії. Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування стратегії інтернет-просування ПрАТ «Одесавинпром» (ТОВ «Престиж Груп») в сегменті тихих вин. В роботі були досліджені теоретичні засади формування стратегії інтернет-просування, особливості використання інструментів та методів просування виноробної продукції в інтернет-просторі. Проведено аналіз маркетингової діяльності, конкурентного середовища ПрАТ «Одесавинпром» в сегменті тихих вин; аналізу інтернет-просування виноробної продукції компанії та її ключових конкурентів. Запропоновано проект маркетингових заходів щодо SEO-оптимізації сайта з метою підвищення трафіку на веб-сайт фірмового інтернет-магазину, редагування комерційного профілю фірмового магазину в Google, активізації просування тихих вин в соціальних мережах, застосування контекстної реклами. Методи наукових досліджень: PEST-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, SWOT-аналіз, аналіз ключових фраз в пошуковій видачі, SEO-аналіз сайту за допомогою сервісу Serpstat, аналіз активності соціальних сторінок за допомогою сервісу trendHERO. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування комплексу комунікаційних заходів для підвищення ефективності інтернт-просування тихих вин ПрАТ «Одесавинпром». Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці плану комунікаційних заходів щодо впровадження стратегії інтернет-просування лінійок тихих вин «Французький Бульвар», «Одеса – Престиж», «Вино для друзів».

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок