Перегляд за Автор "Бєсєдіна Дар’я"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУдосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування івент-послуг ТОВ «Вов Івент Едженсі»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Бєсєдіна Дар’яАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи здобувачки СВО «Магістр» Бєсєдіної Д.О. Магістерська робота на тему «Удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування івент-послуг ТОВ «Вов Івент Едженсі» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 89 сторінок, з них 83 сторінки основного тексту, 13 рисунків, 43 таблиці, список використаних джерел, який складається з 56 найменувань. Метою даної кваліфікаційної роботи є удосконалення інтернетстратегії просування івент-послуг ТОВ «Вов Івент Едженсі». Об’єктом дослідження інтернет-стратегії просування івент-послуг. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів вдосконалення інтернет-стратегії просування івентпослуг задля покращення діяльності ТОВ «Вов Івент Едженсі». Методи наукових досліджень: аналіз літературних джерел та інформаційних ресурсів; SWOT-аналіз для оцінки сильних і слабких; метод порівняльного аналізу - для порівняння інтернет-стратегій ТОВ «Вов Івент Едженсі» з конкурентами на ринку івент-послуг; метод аналізу даних - використовувався для оцінки ефективності поточних інтернет-кампаній компанії. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній кваліфікаційній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування івент-послуг. Практична значущість отриманих результатів полягає в розроблені пропозиції з реалізації стратегії проникнення на ринок Одеси можуть бути використані ТОВ «Вов Івент Едженсі» для ефективного розширення ринкової присутності та зменшення регіональних ризиків. Результати дослідження можуть слугувати базою для формування інноваційних підходів до івентменеджменту. Розроблені рекомендації щодо побудови партнерських відносин із локальними підприємствами Одеси (готелями, ресторанами та ін.) сприяють підвищенню конкурентоспроможності компанії у новому регіоні.