Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Букарос, А. Ю."

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    100304 Тиристорний регулятор напруги для електропривода герметичного компресора
    (2015) Букарос, А. Ю.; Букарос, В. М.; Ромчук, М. О.
    Тиристорний регулятор напруги для електропривода герметичного компресора, що містить сполучені між собою тиристорний комутатор, виконаний на однофазному, керованому тиристорному ключі з двобічною провідністю, і систему імпульсно-фазового керування тиристорами, що формує імпульси з кутом включення тиристора, який відрізняється тим, що система імпульсно-фазового керування, містить пристрій синхронізації, керований генератор, цифровий інтегратор, формувач імпульсів, екстремальний регулятор струму та датчик струму, при цьому вихід пристрою синхронізації сполучений з першим входом цифрового інтегратора, перший вихід якого сполучений з першим входом формувача імпульсів, вихід датчика струму сполучений з входом екстремального регулятора струму, вихід якого сполучений з входом керованого генератора, вихід якого сполучений з другим входом цифрового інтегратора, другий вихід якого сполучений з другим входом формувача імпульсів, перший вихід формувача імпульсів сполучений з першим тиристором, а другий вихід формувача імпульсів сполучений з другим тиристором тиристорного комутатора.
  • Документ
    80520 Коректор коефіцієнта потужності для частотно-регульованого електроприводу
    (2013) Букарос, А. Ю.; Онищенко, О. А.
    1. Коректор коефіцієнта потужності для частотно-регульованого електроприводу, що містить мостовий діодний випрямляч змінної напруги, до виходу якого послідовно приєднані дросель, діод та один вихідний вивід схеми, другий вихідний вивід схеми з'єднаний через ключовий транзистор з середньою точкою дроселя та діода, фільтруючий конденсатор, включений паралельно обом вихідним виводам схеми, датчик вихідної напруги, датчик вхідної напруги, датчик струму дроселя, спрощену керуючу схему, який відрізняється тим, що в схемі стабілізації вихідної напруги сигнал з підсилювача похибки вихідної напруги подається на керуючий вхід тактового генератора синусоїдального сигналу, на тактовий вхід якого подається сигнал зі схеми визначення нульового значення вхідної напруги, а вихід генератора приєднаний до негативного входу суматора, на позитивний вхід якого подається сигнал з датчика вхідної напруги. 2. Коректор коефіцієнта потужності за п. 1, який відрізняється тим, що формування синусоїдальної форми споживаного струму здійснює компаратор, який порівнює сигнал завдання струму дроселя з сигналом датчика струму дроселя і формує керуючі імпульси на затворі ключового транзистора за допомогою D-тригера, який синхронізується таймером.
  • Документ
    Аналіз перебігу зимового семестру та перспективи використання сайту дистанційного навчання
    (2017) Монтік, П. М.; Букарос, А. Ю.; Галіулін, А. А.; Розіна, О. Ю.
    Система дистанційного навчання проявила свою працеспроможність при дієвому контролі з боку як навчального відділу, так і викладачів.
  • Документ
    Використання спостерігачів Люенбергера в електроприводах герметичних компресорів
    (2019) Букарос, А. Ю.; Карповіч, О. Я.; Малишев, В. Л.
    Метою цього дослідження є аналіз можливостей використання спостерігачів Люенбергера як бездатчикового способу визначення координат електроприводу ПЧ-ТАД герметичного компресора.
  • Документ
    Застосування проектного підходу в навчальному процесі
    (2019) Букарос, А. Ю.
    В останні десятиріччя бурхливий розвиток сучасних освітніх та інформаційних технологій послужив каталізатором для реформування системи освіти України. Безумовно, перевагами сучасних форм освіти є подолання географічних (а в майбутньому і мовних) бар’єрів між студентами і викладачами, вирішення проблеми нестачі часу, розвиток партнерства освіти та бізнесу тощо.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок