Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Бугріна І. С."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингової стратегії в сегменті хлібобулочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Бугріна І. С.
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо формування маркетингової стратегії в сегменті хлібобулочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд», обґрунтування необхідності її удосконалення та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Метою кваліфікаційної роботи – є розробка маркетингової стратегії в сегменті хлібобулочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд». Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження є формування маркетингових стратегій в сегменті хлібобулочної продукції для ТОВ «Сільпо-Фуд». У ході виконання випускної кваліфікаційної роботи використовувались наступні методи дослідження – методи стратегічного аналізу – SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз; синтез та аналіз, методи статистичного аналізу, методи графічного представлення результатів – таблиці та графіки. Загальний обсяг роботи складає 82 сторінок, з них 76 сторінка основного тексту. Робота містить 30 рисунків, 36 таблиць, список використаних джерел складається з 35 джерел.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок