Перегляд за Автор "Брайко Владислава"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингові інструменти активації конкурентних переваг Петропавлівської ОТГ(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Брайко ВладиславаКваліфікаційна робота на тему «Маркетингові інструменти активації конкурентних переваг Петропавлівської ОТГ» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 82 сторінок, з них 75 сторінок основного тексту. Робота містить 3 рисунки, 8 таблиць та 5 додатків; список використаних джерел складається із 44 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження конкурентних переваг та розробка рекомендацій щодо маркетингової підтримки розвитку Петропавлівської ОТГ. Об’єкт дослідження – креативні індустрії як конкурентні переваги об’єднаних територіальних громад. Предмет дослідження – сукупність теоретичних та прикладних аспектів визначення та розвитку конкурентних переваг Петропавлівської ОТГ. В роботі проведено огляд теоретичних аспектів маркетингу сільських територій, формування конкурентних переваг територіальних громад, огляд сучасних трендів маркетингу сільських територій. Проведено маркетинговий аналіз діяльності Петропавлівської ОТГ, стратегічний аналіз факторів впливу макро- та мікро-середовища на її розвиток, розглянуті питання розвитку креативних індустрій як вагомої конкурентної переваги територіальних громад Одеської області. На основі SWOT-аналізу визначено стратегічні рішення щодо активізації розвитку креативних індустрій на території Петропавлівської громади; запропоновано івент на Свято Петра і Павла на формування іміджу Петропавлівської ОТГ як спільноти креативних, працьовитих, гостинних людей, які вміють розважатися; проведений прогноз ефективності запропонованого заходу.
- ДокументПідвищення конкурентоспроможності територіальних громад як послуга агентства онлайн реклами «4Limes» (ФОП Юренко В’ячеслав Вікторович)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Брайко ВладиславаМетою кваліфікаційної роботи є визначення пріоритетних напрямів підвищення конкурентоспроможності та розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових методів посилення конкурентної позиції Петропавлівської сільської ТГ. Реалізація поставленої мети передбачає виконання таких завдань: - визначити сутність, функції та інструменти маркетингу сільських територій, оцінити конкурентні переваги сільських територій, визначити сучасні тренди маркетингу сільських територій; - надати маркетингову характеристику агентства онлайн реклами «4Limes», охарактеризувати Петропавлівську ТГ, проаналізувати фактори макро- та мікро- середовища розвитку сільських територій України та ключові конкурентні переваги розвитку територіальних громад, провести аналіз позиціонування територіальних громад Білгород-Дністровського району Одеської області; - зробити SWOT-аналіз розвитку Петропавлівської сільської ТГ, обґрунтувати пріоритетні напрямки підвищення конкурентоспроможності та розробити проект маркетингових заходів щодо активізації конкурентних переваг Петропавлівської сільської ТГ; - сформувати пропозиції щодо оптимізації надання консалтингових послуг для територіальних громад агентством онлайн реклами «4Limes». Об’єкт дослідження – процес формування та посилення конкурентних переваг територіальних громад за допомогою маркетингових інструментів. Предмет дослідження – сукупність теоретичних та прикладних аспектів визначення та розвитку конкурентних переваг Петропавлівської сільської територіальної громади у складі послуги агентства онлайн реклами «4Limes». Суб’єкт дослідження – агентство онлайн реклами «4Limes», що отримало запит на розробку комплексу заходів для підвищення конкурентоспроможності Петропавлівської сільської територіальної громади (Білгород-Дністровських район Одеської області). Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, опитування мешканців громади, карти позиціонування, матриця Ансоффа, SWOT-аналіз, маркетинг-мікс 4Р, комплекс маркетингу для послуги 7Р. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності територіальних громад, вчасності сільських та селищних громад Білгород-Дністровського району Одеської області. В процесі дослідження отримані наступні найбільш вагомі результати, що представляють наукову новизну: Набули подальшого розвитку: - методика стратегічного аналізу територіальних громад із застосуванням PESTEL та SWOT-аналізу, що дало змогу визначити вплив факторів на галузь та на територіальні громади Одеської області, стратегічні рішення для Петропавлівської ТГ; - методичний підхід до ідентифікації та позиціонування територіальних громад з визначенням парних критеріїв та побудовою двовимірних карт позиціонування, що дало змогу визначити конкурентну позицію Петропавлівської ТГ та напрями покращення цієї позиції. Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці комерційної пропозиції від агентства «4Limes» для територіальних громад з метою посилення їх конкурентної позиції: “нульовий” проект та проект, що потребує посилення; кейс з реалізації проекту активації конкурентних переваг для Петропавлівської ТГ. Довідка про впровадження протягом 2024-2025 рр. на безфінансовій основі результатів дослідження наукової роботи за темою «Маркетингові інструменти активації конкурентних переваг Петропавлівської ОТГ» від директора ТОВ «Агросвіт ТД» як ініціатора проекту.