Перегляд за Автор "Бороденкова Є. О."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСтворення попиту на продукцію бару. Роль бармена в барі(2022) Бороденкова Є. О.; Коваленко Н. О.Якщо бар не працює належним чином з точки зору функціональності – неважливо, наскільки він прекрасний, він ніколи не буде успішним. Однак на первинні емоції відвіду вача і його бажання повернутися до закладу впливають давно відомі методи залучення клієнтів. Хороший дизайн інтер’єру може зробити для ресторану не менше, ніж хороша їжа і напої, які в ньому подаються. Покращення іміджу бару, створення у відвідувачів відповідного настрою, підвищення рівня привабливості закладу для гостей міста шляхом втілення в його внутрішньому інтер’єрі сучасних та інноваційних рішень із застосуванням різноманітних прийомів креативного оформлення, освітлення та забарвлення-все впливає на його популярність серед відвідувачів.
- ДокументСучасні системи мотивації на підприємствах готельно-ресторанного господарства(2022) Бороденкова Є. О.; Асауленко Н. В.Розвиток підприємств індустрії гостинності в Україні висуває нові вимоги до форм та методів управління персоналом. Для підприємств готельно-ресторанного господарства персонал являється одним із головних складових стратегічного потенціалу та резервом підвищення ефективності діяльності підприємства. Мотивація співробітників займає одне з центральних місць в управлінні персоналом, оскільки вона виступає безпосередньою причиною їхньої поведінки. Орієнтація працівників на досягнення цілей організації є головним завданням керівництва персоналом