Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Бондаренко Ярослав"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка комп’ютерної гри жанру «Action»
    (ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Бондаренко Ярослав
    Дипломна робота присвячена проектуванню та розробці комп'ютерної гри у жанрі «Action». Перший розділ пояснювальної записки до дипломної роботи присвячено дослідженню предметної галузі. Я взяв кілька найбільш схожих популярних ігор, порівняв їх та виявив сильні та слабкі сторони кожної з них. Ця інформація буде мені корисна, щоб зрозуміти які пропозиції вже є на ринку, а також причини їхньої популярності. Завдяки цьому мені вдасться зрозуміти, де, ймовірно, є незадоволений попит, а також уникнути недоліків розглянутих ігор і підкреслити їх переваги. Другий розділ присвячений проектуванню. Проектування необхідно для уточнення структурних, поведінкових та інтерфейсних аспектів застосування. Вони дозволили перейти до практичної реалізації гри. У третьому розділі наведено аналіз програмних засобів, які б використовуватися розробки гри. З використанням ігрового редактора Unity проведено побудову рівнів (підготовлено моделі персонажів та оточення), анімацію персонажів, додавання музичного супроводу. Створений відеоряд на основі результатів. Записаний та оброблений у відеоредакторі Filmora ролик готових елементів гри. У четвертому розділі було протестовано гру, оцінено основні моменти гри та їх реалізація. Результатом усієї виконаної роботи стала гра, що вигідно відрізняється від конкурентів на ринку за такими особливостями як зручне інтуїтивно зрозуміле управління, гарний музичний супровід, приємна картинка без надлишку деталей, різноманітність рівнів. Також опрацьовано питання економічної доцільності розробки гри, розрахунки параметрів, необхідні забезпечення оптимальних умов праці обслуговуючого персоналу.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок