Перегляд за Автор "Бондаренко, С. А."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналітичний інструментарій оцінки розвитку виноробних підприємств(2016) Бондаренко, С. А.Проведено розрахунок інтегрованого показника збалансованості розвитку за виділеними бізнес-процесами для ПрАТ «Одесавинпром» за період 2008-2014 рр.
- ДокументБізнес-процеси в системі менеджменту виноробного підприємства(2016) Бондаренко, С. А.Процес управлінської діяльності на підприємстві, яке знаходиться в певному зовнішньому оточенні, спрямований на забезпечення стабільності його функціонування, фінансової рівноваги і регулярного отримання прибутку, а також можливості виконання поставлених цілей і завдань, здатності його до подальшого розвитку і вдосконалення на різних стадіях життєвого циклу.
- ДокументВертикально–інтегрована взаємодія суміжних ринків виноробної галузі(2017) Бондаренко, С. А.Згідно теорії відтворювального циклу та методології секторного аналізу інтегрованих товарних ринків, структуру ринку виноробної галузі можна представити як сукупність чотирьох взаємопов’язаних секторів, відповідно стадіям утворення, подальшої трансформації та споживання якостей товару.
- ДокументДілова гра як активний метод набуття компетенцій студентами економічних спеціальностей(2018) Бондаренко, С. А.Ділова гра являється важливим інструментом в системі засвоєння нових знань та набуття компетенцій студентами економічних спеціальностей, оскільки у процесі ділової гри створюються ситуації, максимально наближені до реальних подій, що виникають у професійній діяльності майбутніх випускників.
- ДокументКонцептуальні засади системного забезпечення стійкого інноваційного розвитку виноробних підприємств(2019) Бондаренко, С. А.Для обґрунтування концептуальних засад системного забезпечення стійкого інноваційного розвитку виноробних підприємств в Україні необхідно спиратись на загальноприйняті парадигми та виявлені тенденції розвитку, що ґрунтуються на даних проведеного аналізу.
- ДокументМаркетингове управління інноваційним розвитком виноробних підприємств(2017) Бондаренко, С. А.Перехід на ринкову модель господарювання для галузі виноробства означає формування виноробного ринку покупця, в основі регулювання якого необхідно покладати принципи клієнтоорієнтованого підходу, на який спирається новітній маркетинг. Маркетингова діяльність є окремим видом діяльності, виступаючи об'єктом управлінського впливу.
- ДокументСтруктурні зміни в освіті та науці в новітній парадигмі соціально-економічного розвитку України(2019) Бондаренко, С. А.Нині технологічна структура економіки України представлена III-IV технологічними укладами. В той же час, для найбільш успішних економік світу характерним вже є шостий технологічний уклад, в основі якого представлені нано-, біо- технології, термоядерний синтез, молекулярна електроніка, штучний інтелект, оптоелектроніка, фотоніка та ін.
- ДокументСтійкий інноваційний розвиток промислового підприємства: антикризові механізми забезпечення(2017) Бондаренко, С. А.У монографії висвітлено теоретико-методологічні та методичні проблеми забезпечення стійкого інноваційного розвитку промислового підприємства на засадах антикризового управління. Досліджено широке коло питань, що стосуються інтегрованого управління стійким інноваційним розвитком промислових підприємств. Представлено інформативно насичений фактичний матеріал аналізу сучасних тенденцій та розвитку підприємств виноробної промисловості України, а також аналітична оцінка інноваційного середовища України та його впливу на розвиток підприємств. Викладено оригінальні підходи до застосування методів та інструментів менеджменту і маркетингу в антикризовому управлінні з метою забезпечення стійкого інноваційного розвитку підприємства в умовах ризику й невизначеності. Запропоновано антикризовий інструментарій забезпечення стійкого інноваційного розвитку виноробних підприємств. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту, маркетингу інновацій, антикризового менеджменту, маркетингу, менеджменту. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних та технічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми антикризового управління інноваційним розвитком.
- ДокументУкраїна – Польща: перспективи розвитку економічного співробітництва в рамках єврорегіонів(2018) Дроздова, В. А.; Бондаренко, С. А.Однією з найбільших за площею країн у Європі є Україна, яка займає 2-ге місце (603700 км2). Прагнення вступити до ЄС створює передумови для збільшення контактів між регіонами України та іншими країнами. Однією із форм, в рамках яких відбувається взаємодія, є транскордонне співробітництво. Питання спільної діяльності прикордонних регіонів країн розглядали багато вчених, проте залишаються невирішені теоретичні та практичні питання навіть у вже створених єврорегіонах.
- ДокументФактори та умови фінансової рівноваги підприємств виноробної галузі(2018) Бондаренко, С. А.Фінансова рівновага підприємства, будучи засобом збалансованості всієї фінансово-виробничої діяльності суб'єктів господарювання, визначається як одна з основних умов ефективності діяльності підприємства через формування системи оптимального фінансового співвідношення між дохідністю, ліквідністю і зростанням підприємства.
- ДокументІнститути стимулювання інноваційної активності в інтегрованих структурах у виноробстві(2018) Бондаренко, С. А.У ринкових умовах ефективність підприємств виноградарства і виноробства напряму залежить від ефективності функціонування ринкових інститутів й інституцій.