Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Бондаренко, В.Г."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Автоматизовані навчальні системи
    (2014) Бондаренко, В.Г.
    Під навчанням розуміється процес передачі і засвоєння знань, умінь і навиків діяльності. В процесі навчання, взагалі кажучи, реалізуються цілі освіти і виховання. Традиційною формою здобування освіти є навчання з викладачем. З появою обчислювальної техніки, почав розвиватися такий вигляд програмного забезпечення, як системи машинного навчання або автоматизовані повчальні системи.
  • Документ
    Технологічні особливості розвитку сучасних логічних інтегральних схем
    (2015) Бондаренко, В.Г.
    FPGA (Field Programmable Gate Array) або ПЛІС (програмована логічна інтегральна схема) - напівпровідниковий кристал, зв`язки між вентилями і логіку роботи якого можна формувати і змінювати багаторазово під час роботи. ПЛІС включає набір логічних осередків (вентилі, тригери, осередки пам`яті) і програмовану матрицю, яка забезпечує з`єднання цих осередків згідно з проектом розробника. Якщо раніше була потрібна армія інженерів, щоб розробити всі плати цифрового пристрою, то сьогодні це може бути спроектовано однією людиною всередині однієї мікросхеми ПЛІС.
  • Документ
    Імовірнісний підхід для оцінки знань
    (2013) Бондаренко, В.Г.
    При оцінці знань студентів знаходить все більше застосування така форма контролю, як тестування. Тестування-якісний та об'єктивний спосіб оцінки дозволяє виявити ступінь оволодіння ними конкретними знаннями, уміннями, навичками, а також дозволяє співвіднести рівень знань учнів по окремому предмету в цілому і по його окремих розділів.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок