Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Бондар, Дмитро"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Підвищення ефективності автоматизованого управління збутом сиромолочних виробів
    (ОНАХТ, кафедра автоматизації технологічних процесів і робототехнічних систем, 2021) Бондар, Дмитро
    Бондар Д.О. Підвищення ефективності автоматизованого управління збутом сиромолочних виробів. Рукопис. Кваліфікаційна робота на здобуття СВО «Магістр» зі спеціальності «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології». Одеська національна академія харчових технологій, Одеса, 2021р. Кваліфікаційна робота містить 103 сторінок, 74 рисунків, 4 таблиці, список літератури з 16 найменувань. Комерційна діяльність промислового підприємства з збуту продукції є складовою всієї системи його функціонування, тобто функцією підприємства. Роль і значення збутової діяльності у тому, що: - збут остаточно визначає результати виробничої діяльності, тобто, кінцеві економічні показники і конкретні потреби конкретних споживачів; - збут, з одного боку, реалізує корпоративну місію підприємства, з іншого боку, визначає її; - збутова діяльність хіба що продовжує процес виробництва; - збутова діяльність, пристосовуючи збутову мережу до запитів покупців, створюючи їм максимальні зручності до, під час та після придбання продукції, дозволяє підвищити свою конкурентоспроможність; - саме під час збуту відбувається виявлення, вивчення смаків, переваг споживачів, вивчається їхня поведінка і реакція, маркетингові зусилля підприємства. Для автоматизації управління бізнес-процесом розроблений програмний продукт, його основні функції: додавання клієнтів, відстеження продажів продукції; можливість перегляду залишків на складі; розсилання повідомлень про акції; можливість зв’язку з клієнтами; відеоспостереження. Також розроблено допоміжний web-додаток , як універсальний модуль для рішення задач прогнозування. В якості основи побудови алгоритму прогнозування була обрана модель ковзного середнього. За допомогою технології RESTfulAPI було реалізовано взаємодію створеного web-додатку та існуючої системи. Власник має можливість побудови прогнозів збуту на основі даних, які зберігаються та накопичуються в БД, що дасть можливість прогнозувати збут продукції та бачити необхідну кількість сировини для виготовлення спрогнозованої продукції.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок