Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Болтач, С. В."

Зараз показуємо 1 - 20 з 20
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз бізнес-моделей різних підходів монетизацій безкоштовних ігор
    (2022) Стогул, В. М.; Болтач, С. В.
    В тезах проводиться класифікація та аналіз по типам розповсюджених підходів до розробки ігор та взаємодії з гравцями. Розглядаються схеми, що в них застосовуються для отримання коштів.
  • Документ
    Використання програмного забезпечення виготовлення деталей на CNC-обладнанні
    (2020) Ломовцев, П. Б.; Бойцова, О. С.; Болтач, С. В.
    На сучасному виробництві все менш можна зустріти обладнання з ручним керуванням та класичним числовим керуванням (Numeric Control). У більшості випадків – це використання систем з CNC (Computer Numeric Control), або ЧПК (числове програмне керування).
  • Документ
    Візуальне представлення роботи в середовищах типу Drag-and-drop
    (2019) Болтач, С. В.
    В даній статті було розглянуто візуальне представлення роботи в середовищах типу Drag-and-drop.
  • Документ
    Геймдизайн
    (2021) Бахчеджи, К. С.; Болтач, С. В.
    В тезах розглядається процес створення ігрового контенту і правил, тобто геймдизайн. Наведено принципи його створення. Приводиться перелік та опис типів геймдизайну. Окремо висвітлюється поняття «ядра» або базової динаміки гри.
  • Документ
    Гейміфікація в освіті
    (2021) Бойцова, М. П.; Болтач, С. В.
    В тезах розглядається само поняття геймифікації, його принцип та обов’язкові ознаки використання. Актуальність використання геймифікації в освіті як комплексного підходу сучасності. Також приводяться відомі приклади впровадження. Для них описується область навчання та механізм самої гри. Висновок відповідає на питання актуальності використання в освіті та окреслює найбільшу проблему підходу.
  • Документ
    Застосування інструментарію для забезпечення автоматизованого навчального процесу в Moodle
    (2023) Кухарук, Д. В.; Болтач, С. В.; Корнієнко, Ю. К.
    Розглянуто програму що дозволяє аналізувати наповненість дистанційних курсів в системі Moodle.
  • Документ
    Комп‘ютерні онлайн ігри та соціалізація людини
    (2021) Малюта, В. О.; Болтач, С. В.
    В тезах розповідається про соціалізацію людини у комп’ютерних онлайн іграх, ігрове суспільство, та як ігрові компанії регулюють відносини між користувачами ігор. Наведені приклади реальних дій ігрової спільноти. Висновок підсумовує все сказане у тезах та відповідає на поставлені питання.
  • Документ
    Межсайтовый скриптинг. Опасность XSS-атак и инструменты защиты
    (2016) Болтач, С. В.
  • Документ
    Огляд функціональних можливостей FUSION 360 для 3D-моделювання
    (2017) Болтач, С. В.
  • Документ
    Оновлення освітньої платформи для ОНТУ
    (2023) Стогул, В. М.; Болтач, С. В.; Корнієнко, Ю. К.
    В роботі розглянуто розширенні можливостей платформи Мoodle і додавання елементів збору та відображення статистики.
  • Документ
    Особливості дистанційного проведення лабораторних занять
    (2022) Болтач, С. В.
  • Документ
    Особливості створення дистанційного курсу «Чисельні методи»
    (2018) Корнієнко, Ю. К.; Болтач, С. В.
    Створений дистанційний курс дисципліни «Чисельні методи» дозволяє ефективно організувати самостійну роботу студентів по вивченню матеріалів курсу, в тому числі, ефективно провести зимовий дистанційний модуль та готуватись до контрольних заходів з використанням можливостей системи дистанційного навчання
  • Документ
    Порівняльний аналіз використання доповненої та віртуальної реальності в сфері розробки ігор
    (2022) Астахов, В. І.; Болтач, С. В.
    В тезах розповідається про доповнену та віртуальну реальність в сьогоденні, їх визначення та можливості. Проводиться порівняльний аналіз на прикладі ігрової сфери застосування даних технологій. Визначаються їх схожість та відмінність в застосуванні.
  • Документ
    Роль програмного забезпечення в галузі енергетики
    (2016) Болтач, С. В.
    В останній час межі використання інформаційних технологій розширюються. Розроблене спеціалізоване програмне забезпечення значно полегшує роботу в різних галузях та виконує багато функцій. В даній роботі розглядається призначення та використання інформаційних технологій та спеціалізованого програмного забезпечення в енергетиці, а також питання, пов’язані із забезпеченням інформаційної безпеки.
  • Документ
    Саунд-дизайн
    (2021) Рогач, М. В.; Болтач, С. В.
    В тезах висвітлюється поняття, роль та тонкощі використання звукового дизайну (саунд-дизайну). Визначаються види звуків, шумів, супровідних звуків. Виділяються їх характеристики, роль та принципи використання. Тези є оглядовими, в них головна увага приділяється важливості звукового супроводу візуального ряду.
  • Документ
    Структура та особливості систем дистанційного навчання
    (2018) Болтач, С. В.
    Дистанційне навчання є наступним кроком в розвитку методики навчання сучасних учбових закладів. Воно має низку важливих переваг над денним та заочним, обумовленими плином навчання, фінансовими перевагами, територіальною незалежністю та різновидом матеріальної бази.
  • Документ
    Технологія управління, обробки та захисту інформації
    (2021) Чайковський, О. Р.; Болтач, С. В.
    В тезах розглядається питання інформаційної безпеки. Окреслюється аналіз по варіантам витоку та розкрадання інформації та засобам захисту. Приведені плюси та мінуси таких запобіжних заходів як: система активного моніторингу робочих станцій, установка термінального сервера, програмних засобів захисту.
  • Документ
    Штучний інтелект в комп'ютерних іграх і мультимедіа
    (2021) Юшкевич, Я. В.; Болтач, С. В.
    Тези мають аналітичний напрямок. Розглядається поняття штучного інтелекту, області та актуальність його використання. Виділяється ігровий ШІ як окреме поняття зі своїми механізмами. Аналізуються переваги використання ШІ в GameDev та мультимедіа. В тезах приводяться мови програмування які можна використовувати для написання коду штучного інтелекту та програмні засоби. Як висновок, використання ШІ дозволяє покращувати якість продукту, швидкість розробки та надає переваги перед конкурентами.
  • Документ
    Ізометрична графіка відеоігор
    (2021) Бондар, Н. В.; Болтач, С. В.
    В роботі розглядається ізометрична графіка відеоігор, її поняття та відмінні риси. Описані тонкощі у використанні як в минулому, так і в теперішній час. В якості прикладів наводяться відеоігри, в яких застосовано різні принципи візуалізації. Визначені переваги використання описаного підходу.
  • Документ
    Інтелектуальні технології тренда індустрії 4.0 у машинобудівної галузі
    (2018) Становька, Т. П.; Сіромля, С. Г.; Болтач, С. В.
    Основою ІНДУСТРІЇ 4.0 є кіберфізичні комплекси, первиною ланкой яких є смарт-підприємство (Smart Factory). Ефективне управління ними основано на інтелектуальних технологіях, які реалізовані через інтелектуальні інформаційні системи (ІІС). Ядром ІІС є сучасні технлогії – мультагентні системи та системи управлння знаннями.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок