Перегляд за Автор "Болтач, С. В."
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання програмного забезпечення виготовлення деталей на CNC-обладнанні(2020) Ломовцев, П. Б.; Бойцова, О. С.; Болтач, С. В.На сучасному виробництві все менш можна зустріти обладнання з ручним керуванням та класичним числовим керуванням (Numeric Control). У більшості випадків – це використання систем з CNC (Computer Numeric Control), або ЧПК (числове програмне керування).
- ДокументГеймдизайн(2021) Бахчеджи, К. С.; Болтач, С. В.В тезах розглядається процес створення ігрового контенту і правил, тобто геймдизайн. Наведено принципи його створення. Приводиться перелік та опис типів геймдизайну. Окремо висвітлюється поняття «ядра» або базової динаміки гри.
- ДокументГейміфікація в освіті(2021) Бойцова, М. П.; Болтач, С. В.В тезах розглядається само поняття геймифікації, його принцип та обов’язкові ознаки використання. Актуальність використання геймифікації в освіті як комплексного підходу сучасності. Також приводяться відомі приклади впровадження. Для них описується область навчання та механізм самої гри. Висновок відповідає на питання актуальності використання в освіті та окреслює найбільшу проблему підходу.
- ДокументМежсайтовый скриптинг. Опасность XSS-атак и инструменты защиты(2016) Болтач, С. В.
- ДокументОгляд функціональних можливостей FUSION 360 для 3D-моделювання(2017) Болтач, С. В.
- ДокументОновлення освітньої платформи для ОНТУ(2023) Стогул, В. М.; Болтач, С. В.; Корнієнко, Ю. К.В роботі розглянуто розширенні можливостей платформи Мoodle і додавання елементів збору та відображення статистики.
- ДокументОсобливості дистанційного проведення лабораторних занять(2022) Болтач, С. В.
- ДокументОсобливості створення дистанційного курсу «Чисельні методи»(2018) Корнієнко, Ю. К.; Болтач, С. В.Створений дистанційний курс дисципліни «Чисельні методи» дозволяє ефективно організувати самостійну роботу студентів по вивченню матеріалів курсу, в тому числі, ефективно провести зимовий дистанційний модуль та готуватись до контрольних заходів з використанням можливостей системи дистанційного навчання
- ДокументПорівняльний аналіз використання доповненої та віртуальної реальності в сфері розробки ігор(2022) Астахов, В. І.; Болтач, С. В.В тезах розповідається про доповнену та віртуальну реальність в сьогоденні, їх визначення та можливості. Проводиться порівняльний аналіз на прикладі ігрової сфери застосування даних технологій. Визначаються їх схожість та відмінність в застосуванні.
- ДокументРоль програмного забезпечення в галузі енергетики(2016) Болтач, С. В.В останній час межі використання інформаційних технологій розширюються. Розроблене спеціалізоване програмне забезпечення значно полегшує роботу в різних галузях та виконує багато функцій. В даній роботі розглядається призначення та використання інформаційних технологій та спеціалізованого програмного забезпечення в енергетиці, а також питання, пов’язані із забезпеченням інформаційної безпеки.
- ДокументСаунд-дизайн(2021) Рогач, М. В.; Болтач, С. В.В тезах висвітлюється поняття, роль та тонкощі використання звукового дизайну (саунд-дизайну). Визначаються види звуків, шумів, супровідних звуків. Виділяються їх характеристики, роль та принципи використання. Тези є оглядовими, в них головна увага приділяється важливості звукового супроводу візуального ряду.
- ДокументСтруктура та особливості систем дистанційного навчання(2018) Болтач, С. В.Дистанційне навчання є наступним кроком в розвитку методики навчання сучасних учбових закладів. Воно має низку важливих переваг над денним та заочним, обумовленими плином навчання, фінансовими перевагами, територіальною незалежністю та різновидом матеріальної бази.
- ДокументІзометрична графіка відеоігор(2021) Бондар, Н. В.; Болтач, С. В.В роботі розглядається ізометрична графіка відеоігор, її поняття та відмінні риси. Описані тонкощі у використанні як в минулому, так і в теперішній час. В якості прикладів наводяться відеоігри, в яких застосовано різні принципи візуалізації. Визначені переваги використання описаного підходу.
- ДокументІнтелектуальні технології тренда індустрії 4.0 у машинобудівної галузі(2018) Становька, Т. П.; Сіромля, С. Г.; Болтач, С. В.Основою ІНДУСТРІЇ 4.0 є кіберфізичні комплекси, первиною ланкой яких є смарт-підприємство (Smart Factory). Ефективне управління ними основано на інтелектуальних технологіях, які реалізовані через інтелектуальні інформаційні системи (ІІС). Ядром ІІС є сучасні технлогії – мультагентні системи та системи управлння знаннями.