Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Бойцова М. П."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання штучного інтелекту у 3D-моделюванні
    (2023) Бойцова М. П.; Бойцова О. С.
    Використання штучного інтелекту під час творчого процесу є потужним інструментом, однак слід пам‘ятати, що моделювання - складний багатоетапний процес, тому формулювання правильних запитів може стати важким завданням. Зараз одною з найпопулярніших нейромереж в Україні є Chat GPT, однак він може надавати відповіді лише у форматі текстових команд, однак у 3Д-моделюванні необхідно оперувати з зображеннями із текстурами та, власне, й самими моделями.
  • Документ
    Вплив трасування променів на рендер game-ready моделей
    (2023) Бойцова М. П.; Ломовцев П. Б.
    У сучасних комп’ютерних іграх графіка є одним з ключових елементів, яка впливає на успіх комп’ютерних ігор. Розглядаються різні методи для рендерингу game-ready моделей. Одним з основних є метод трасування променів. Показано вплив технології Променів Рея на результат рендерингу. Вимоги до комп‘ютерної графіки в ігровій індустрії включають реалістичність, високу деталізацію та атмосферність, або story-telling, з метою забезпечення максимального занурення в ігровий світ.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок