Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Бойцова, М. П."

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз архітектури сучасних ігрових консолей
    (2020) Бойцова, М. П.
    На відміну від персональних комп’ютерів, запуск та відтворення ігор для приставок є основною задачею. Існують домашні та портативні ігрові консолі.
  • Документ
    Велнес-технологія як новітня система оздоровлення молоді
    (2022) Бойцова, М. П.
    Велнес - це система оздоровлення, яка дозволяє досягти емоційної і фізичної рівноваги, помірне і комфортне фізичне навантаження, здорове харчування, комплексний догляд за шкірою, хороший відпочинок, оптимізм і позитивне мислення. Одним з головних завдань велнесу є запобігання хворобам та їх профілактика, а також ознак старіння, як зовнішніх, так і внутрішніх. Велнес – це філософія благополуччя людини в усіх сферах її буття: соціальної, духовної і фізичної. Жити згідно з філософією велнес – це бути бадьорим і повним енергії незалежно від віку, оптимістичним, приділяти увагу зовнішньому вигляду свого тіла, принципам здорового харчування та фізичним навантаженням. Таке поєднання помірної фізичної активності, розслаблюючих процедур і здорового харчування дає оздоровчий ефект. Слідом за цим відбувається і відновлення душевної рівноваги.
  • Документ
    Використання віртуальної реальності в освіті
    (2020) Бойцова, М. П.
    Технології AR (доповнена реальність) та VR (віртуальна реальність) широко використовуються у сучасному світі для покращення освіти у школах та вищих навчальних закладах.
  • Документ
    Гейміфікація в освіті
    (2021) Бойцова, М. П.; Болтач, С. В.
    В тезах розглядається само поняття геймифікації, його принцип та обов’язкові ознаки використання. Актуальність використання геймифікації в освіті як комплексного підходу сучасності. Також приводяться відомі приклади впровадження. Для них описується область навчання та механізм самої гри. Висновок відповідає на питання актуальності використання в освіті та окреслює найбільшу проблему підходу.
  • Документ
    Деякі аспекти популяризації здорового способу життя молоді через застосування засобів масової інформації
    (2022) Бойцова, М. П.; Кананихіна, О. М.; Павлова, Н. В.
  • Документ
    На шляху до Індустрії 4.0: інформаційні технології, моделювання, штучний інтелект, автоматизація
    (Астропринт, 2021) Артеменко, В. Б.; Артеменко, Л. В.; Артеменко, О. В.; Бажан, В. М.; Байцар, Р. І.; Бевз, С. В.; Бойко, А. П.; Бойко, Н. І.; Бойцова, М. П.; Бойцова, О. С.; Борис, В. В.; Борисова, Н. В.; Борцов, В. В.; Бурбело, С. М.; Винар, А. А.; Войтко, В. В.; Воінова, С. О.; Вяткін, С. І.; Габуєв, К. О.; Гончаренко, К. А.; Гречанінов, В. Ф.; Григорюк, Д. К.; Єгоров, В. Б.; Єршова, С. І.; Жигайло, О. М.; Жуковецька, С. Л.; Журавська, І. М.; Журба, А. О.; Завертайло, К. С.; Зацерковна, Р. С.; Зацерковний, Р. Г.; Зимогляд, А. Ю.; Зуб, Х. В.; Іванова, Л. В.; Іванова, Л. О.; Ізонін, І. В.; Князєва, Н. О.; Корнієнко, Ю. К.; Коробейнікова, Т. І.; Костюк, М. Т.; Котлик, С. В.; Краснієнко, Н. В.; Кудряшова, А. В.; Кулаковська, І. В.; Курінний, М. С.; Ларшин, В. П.; Лисенко, Н. О.; Ліщенко, Н. В.; Ліщинська, Л. Б.; Лопушанський, А. В.; Мазур, О. В.; Маїк, В. З.; Малахова, Н. Г.; Марущак, А. В.; Мельник, К. В.; Михайлов, П. І.; Мочурад, Л. І.; Нєнов, О. Л.; Перун, І. В.; Піх, І. В.; Потокій, М. С.; Похлєбіна, Н. О.; Пунченко, Н. О.; Романюк, О. В.; Романюк, О. Н.; Романюк, С. О.; Сакалюк, О. Ю.; Сеньківський, В. М.; Сергєєва, О. Є.; Сидорко, І. І.; Скаковський, Ю. М.; Скирський, І. В.; Скорнякова, О. В.; Соколова, О. П.; Сологуб, К. В.; Ставицький, П. В.; Степанов, М. Т.; Субботіна, О. В.; Суліма, Ю. Ю.; Суліма, Ю. Є.; Ткаченко, Р. О.; Топор, М. М.; Трішин, Ф. А.; Тюріна, Є. О.; Ушкаренко, О. О.; Федосов, С. Н.; Хобін, В. А.; Хошаба, О. М.; Храмченков, Д. В.; Чан, А. Л.; Чаплінський, Ю. П.; Чехместрук, Р. Ю.; Шаховська, Н. Б.; Шестопалов, С. В.; Шмалюх, В. А.; Ярощук, Л. Д.
    У монографії узагальнено і проаналізовано рівень сучасного стану розвитку інформаційних технологій, комп’ютерного та математичного моделювання, автоматизації процесів управління, штучного інтелекту, робототехніки, розпізнавання образів, 3D-прототипування, електромеханіки, мехатроніки — практично всіх напрямків, які об’єднуються терміном Індустрія 4.0. Монографія буде корисною як для фахівців і працівників фірм, зайнятих в області ІТ й автоматизації, так і для викладачів, магістрів, студентів і аспірантів вищих навчальних закладів, і всіх, хто цікавиться питаннями, пов’язаними з Індустрією 4.0.
  • Документ
    Основні фактори, що впливають на здоров’я сучасної людини
    (2020) Бойцова, М. П.
  • Документ
    Особливостi формування мотивацiї студентiв ОНАХТ до систематичних занять фiзичними вправами
    (2021) Бойцова, М. П.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок