Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Богданов, О. О."

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Значення маркетингової діяльності для підприємств агропродовольчої сфери
    (2020) Лагодієнко, В. В.; Богданов, О. О.
    Кардинальна зміна системи реалізації агропродовольчої продукції, яка відбулася протягом останніх двадцяти років, зумовила необхідність вивчення ринкового потенціалу продукції та підприємства, передусім, в частині коректної оцінки можливостей ефективного збуту того чи іншого виду продукції. Результати останнього зумовлюють необхідність відповідної корекції товарної політики підприємства з огляду на підтримання та підвищення рівня економічної ефективності його діяльності. Розв’язати ж такий комплекс завдань дозволяє раціональна організація маркетингової діяльності підприємства.
  • Документ
    Концепція формування системи маркетингу підприємств агропродовольчої сфери
    (2020) Богданов, О. О.
    Особливості аграрного маркетингу зумовлюються специфікою всіє системи галузей агропродовольчої сфери. Надано оцінку стану та етапів розвитку маркетингової діяльності підприємств агропродовольчої сфери Причорноморського економічного району. Розглянуто три основні групи, на які можна умовно розділити сукупність досліджуваних підприємств регіону. Приведено концепцію формування системи маркетингу підприємств агропродовольчої сфери та базові принципи формування маркетингової програми на рівні підприємств агропродовольчої сфери.
  • Документ
    Особливості формування агромаркетингових систем
    (2020) Лагодієнко, В. В.; Богданов, О. О.; Лагодієнко, В. В.
    Розглянуто особливості аграрного маркетингу. Надано оцінку стану та етапів розвитку маркетингової діяльності аграрних підприємств Причорноморського економічного району, що дало змогу умовно розділити на основні групи сукупність аграрних підприємств регіону.Наведено базові принципи формування маркетингової програми на рівні аграрного підприємства.
  • Документ
    Роль маркетингової системи в економічному механізмі підприємств агропродовольчого сектору
    (2019) Богданов, О. О.
    Потрібне термінове вжиття заходів щодо вдосконалення системи управління регіональним АПС і розробка системи заходів по підвищенню організаційно-економічної стійкості підприємств системи агробізнесу регіону за рахунок стимулювання конкурентних відносин.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок