Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Блохина, Л. Л."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    PR как составляющая деловой культуры
    (2011) Черняк, Г. А.; Ненов, И. Г.; Паламарчук, В. В.; Соц, С. М.; Беленькая, И. Р.; Блохина, Л. Л.; Буценко, И. Н.; Неустроев, Ю. Г.; Ангелов, Г. В.
    Книга як навчальний посібник є одним з навчальних напрямків курсів "Основи педагогіки та психологи”, "Соціології”, які є обов'язковими для підготовки у вузах фахівців багатьох профілів. У виданні використані класичні підходи й новітні досягнення в комунікативній культурі. Виклад принципів, форм та методів ефективного спілкування базується на органічному поєднанні наукової й практичної проблематики таких дисциплін, як риторика, логіка, семіотика, нейрофізіологія, які в сукупності можуть бути названі "наукою про людину”, її духовний світ. Дана монографічна робота розрахована на широке коло дійсних і майбутніх фахівців у сфері управління, юриспруденції, богослов'я, політики, дипломатії, журналістики, рекламної справи й паблик рилейшнз, а також для студентів, магістрантів, аспірантів та широкого кола читачів, що цікавляться актуальними проблемами ділового спілкування.
  • Документ
    Нравственные аспекты корпоративной культуры
    (2012) Иванов, Е. В.; Колесниченко, С. В.; Гордиенко, Л. Л.; Паламарчук, В. В.; Мордовец, М. В.; Петракова, Е. П.; Блохина, Л. Л.; Неустроев, Ю. Г.; Ангелов, Г. В.
    Учебное пособие посвящено проблемам исследования корпоративной культуры и её использования в оптимизации трудовой деятельности, формирования морально-психологического климата внутри коллектива. Авторы рассматривают феномен корпоративной культуры с различных точек зрения. Преимуществом данного монографического издания является теоретическое обоснование корпоративной культуры на основе концепции ведущих ученых, а также опыта её эффективного функционирования, представленного в виде советов и практических рекомендаций по использованию этого феномена в повседневной жизни. Книга рассчитана на широкий круг читателей, но прежде всего, адресована студентам, изучающим социальную философию, этику, прикладную социологию, психологию управления и эстетику, а также современным по духу и инновационно направленным по своей деловой сути специалистам, управленцам и рядовым работникам.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок