Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Березовська Ксенія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування стратегії розвитку культурно- пізнавального туризму для іноземних туристів в Україні
    (ОНТУ, кафедра туристичного бізнесу та рекреації, 2023) Березовська Ксенія
    Робота містить 98 сторінок, 5 таблиць, 5 рисунків, 31 інформаційних джерел та 3 додатки. Метою виконання роботи є формування стратегії розвитку культурно- пізнавального туризму в Україні для іноземних туристів. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають популярні туристичні дестинації країни, пам’ятки, заклади розміщення і харчування, екскурсійна діяльність, місцеві туроператори та підприємства, міжнародні взаємовідносини, а також інфраструктура України. Завданням роботи передбачено: досліджувати, аналізувати туристичний потенціал України, а саме за напрямком культурно-пізнавального виду туризму, ознайомлюватися з інфраструктурою, висвітлювати важливість виходу на міжнародний ринок та взаємовідносин між іноземними фірмами, довести переваги та цінність розвитку туристичної індустрії в країні. Проаналізувати стан туристичних дестинацій, особливо тих які потребують уваги в реконструкції, проаналізувати потенціал місцевих підприємств які можуть надавати туристичні послуги іноземним туристам. Дослідити можливі маршрути екскурсійних програм культурно-пізнавального туризму. Сформувати стратегію просування та розвитку, виходу на міжнародний ринок даного виду туризму в Україні. За результатами виконаної роботи сформульовані такі висновки: стратегія просування даного виду туризму в Україні для іноземних туристів полягає в розробці нових, цікавих та незвичайних турів з різноманітним вибором програм від загального характеру до локального, розбудові та реконструкції місцевих дестинацій, популяризації регіонального туризму розробляючи брендинг країни. Одержані результати можуть бути використані у стратегії просування культурно-пізнавального туризму в Україні для іноземних туристів. Рік захисту роботи: 2023.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок