Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Берегова, О.М."

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання нових технологій навчання при викладанні лекцій з фізичної та колоїдної хімії
    (2009) Берегова, О.М.; Ляпіна, О.В.; Подолян, Р.А.
  • Документ
    До питання методології інтерактивних методів навчання у ВНЗ
    (2014) Стрікаленко, Т.В.; Орлова, М.Л.; Ляпіна, О.В.; Берегова, О.М.
    Інтерактивні (англ. interaction – взаємодія) методи навчання розглядають як складову інноваційних технологій (англ. innovation - нововведення), що спираються на загально дидактичні принципи систематичності, науково обґрунтованого відбору навчального матеріалу, зв’язку теорії з практикою, свідомої та активної участі студентів у різних видах діяльності.
  • Документ
    До питання оцінювання знань студентів, які навчаються за кредитно-модульною системою
    (2010) Шалигін, О.В.; Тіщенко, В.М.; Ляпіна, О.В.; Берегова, О.М.
  • Документ
    Досвід та проблеми використання інноваційних технологій навчання у підготовці магістрів
    (2013) Стрікаленко, Т.В.; Тіщенко, В.М.; Ляпіна, О.В.; Берегова, О.М.
    Найважливішим завданням реформування вищої школи є підготовка освіченої, творчої особистості. Вирішення цієї проблеми, у свою чергу, передбачає обґрунтування змісту й методів сучасного навчально-виховного процесу, для якого стає притаманним перехід від авторитарної педагогіки до гуманістичного розвитку особистості, від накопичення знань - до вміння оперувати ними, від поточної організації навчання - до індивідуальної, від "одноразової" освіти - до безперервної.
  • Документ
    Методики навчання та інноваційні технології в навчальному процесі: переваги і недоліки
    (2016) Стрікаленко, Т.В.; Берегова, О.М.; Орлова, М.Л.
    Сучасні тенденції соціально-економічного розвитку країни спонукають до пошуку нових моделей навчання, впровадження нових технологій, які спрямовані на неперервне професійне навчання, оптимізацію змісту освіти та оновлення всіх ланок навчального процесу. Тому актуальною є проблема створення у вищій школі системи навчання, яка повинна включати такі інноваційні технології, що можуть забезпечували відповідний рівень мобільності спеціаліста, який здатний швидко оволодіти професійними знаннями, вміннями, навичками і, за необхідності, перекваліфікуватись.
  • Документ
    Шляхи підвищення професійної компетентності студентів при виконанні практичних робіт з «Основ наукових досліджень»
    (2015) Стрікаленко, Т.В.; Берегова, О.М.; Тіщенко, В.М.; Дудник, Ю.В.
    В даній роботі розглядаються шляхи підвищення професійної компетентності студентів при виконанні практичних робіт з «Основ наукових досліджень».

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок