Перегляд за Автор "Берегова, О.М."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання нових технологій навчання при викладанні лекцій з фізичної та колоїдної хімії(2009) Берегова, О.М.; Ляпіна, О.В.; Подолян, Р.А.
- ДокументДо питання методології інтерактивних методів навчання у ВНЗ(2014) Стрікаленко, Т.В.; Орлова, М.Л.; Ляпіна, О.В.; Берегова, О.М.Інтерактивні (англ. interaction – взаємодія) методи навчання розглядають як складову інноваційних технологій (англ. innovation - нововведення), що спираються на загально дидактичні принципи систематичності, науково обґрунтованого відбору навчального матеріалу, зв’язку теорії з практикою, свідомої та активної участі студентів у різних видах діяльності.
- ДокументДо питання оцінювання знань студентів, які навчаються за кредитно-модульною системою(2010) Шалигін, О.В.; Тіщенко, В.М.; Ляпіна, О.В.; Берегова, О.М.
- ДокументДосвід та проблеми використання інноваційних технологій навчання у підготовці магістрів(2013) Стрікаленко, Т.В.; Тіщенко, В.М.; Ляпіна, О.В.; Берегова, О.М.Найважливішим завданням реформування вищої школи є підготовка освіченої, творчої особистості. Вирішення цієї проблеми, у свою чергу, передбачає обґрунтування змісту й методів сучасного навчально-виховного процесу, для якого стає притаманним перехід від авторитарної педагогіки до гуманістичного розвитку особистості, від накопичення знань - до вміння оперувати ними, від поточної організації навчання - до індивідуальної, від "одноразової" освіти - до безперервної.
- ДокументМетодики навчання та інноваційні технології в навчальному процесі: переваги і недоліки(2016) Стрікаленко, Т.В.; Берегова, О.М.; Орлова, М.Л.Сучасні тенденції соціально-економічного розвитку країни спонукають до пошуку нових моделей навчання, впровадження нових технологій, які спрямовані на неперервне професійне навчання, оптимізацію змісту освіти та оновлення всіх ланок навчального процесу. Тому актуальною є проблема створення у вищій школі системи навчання, яка повинна включати такі інноваційні технології, що можуть забезпечували відповідний рівень мобільності спеціаліста, який здатний швидко оволодіти професійними знаннями, вміннями, навичками і, за необхідності, перекваліфікуватись.
- ДокументШляхи підвищення професійної компетентності студентів при виконанні практичних робіт з «Основ наукових досліджень»(2015) Стрікаленко, Т.В.; Берегова, О.М.; Тіщенко, В.М.; Дудник, Ю.В.В даній роботі розглядаються шляхи підвищення професійної компетентності студентів при виконанні практичних робіт з «Основ наукових досліджень».