Перегляд за Автор "Бевз, С. В."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМобільна система презентації дизайнерських рішень(2020) Войтко, В. В.; Бевз, С. В.; Колос, І. А.Розглянуто побудову мобільної ІТ-системи, орієнтованої на створення портфоліо для дизайнерів та забезпечення комунікаційних процесів користувачів. Система має клієнт-серверну архітектуру та дозволяє використання мобільних пристроїв з «тонким» клієнтом. Мобільна система функціонально забезпечує візуалізацію, обробку, збереження, оцінювання дизайнерських рішень.
- ДокументНа шляху до Індустрії 4.0: інформаційні технології, моделювання, штучний інтелект, автоматизація(Астропринт, 2021) Артеменко, В. Б.; Артеменко, Л. В.; Артеменко, О. В.; Бажан, В. М.; Байцар, Р. І.; Бевз, С. В.; Бойко, А. П.; Бойко, Н. І.; Бойцова, М. П.; Бойцова, О. С.; Борис, В. В.; Борисова, Н. В.; Борцов, В. В.; Бурбело, С. М.; Винар, А. А.; Войтко, В. В.; Воінова, С. О.; Вяткін, С. І.; Габуєв, К. О.; Гончаренко, К. А.; Гречанінов, В. Ф.; Григорюк, Д. К.; Єгоров, В. Б.; Єршова, С. І.; Жигайло, О. М.; Жуковецька, С. Л.; Журавська, І. М.; Журба, А. О.; Завертайло, К. С.; Зацерковна, Р. С.; Зацерковний, Р. Г.; Зимогляд, А. Ю.; Зуб, Х. В.; Іванова, Л. В.; Іванова, Л. О.; Ізонін, І. В.; Князєва, Н. О.; Корнієнко, Ю. К.; Коробейнікова, Т. І.; Костюк, М. Т.; Котлик, С. В.; Краснієнко, Н. В.; Кудряшова, А. В.; Кулаковська, І. В.; Курінний, М. С.; Ларшин, В. П.; Лисенко, Н. О.; Ліщенко, Н. В.; Ліщинська, Л. Б.; Лопушанський, А. В.; Мазур, О. В.; Маїк, В. З.; Малахова, Н. Г.; Марущак, А. В.; Мельник, К. В.; Михайлов, П. І.; Мочурад, Л. І.; Нєнов, О. Л.; Перун, І. В.; Піх, І. В.; Потокій, М. С.; Похлєбіна, Н. О.; Пунченко, Н. О.; Романюк, О. В.; Романюк, О. Н.; Романюк, С. О.; Сакалюк, О. Ю.; Сеньківський, В. М.; Сергєєва, О. Є.; Сидорко, І. І.; Скаковський, Ю. М.; Скирський, І. В.; Скорнякова, О. В.; Соколова, О. П.; Сологуб, К. В.; Ставицький, П. В.; Степанов, М. Т.; Субботіна, О. В.; Суліма, Ю. Ю.; Суліма, Ю. Є.; Ткаченко, Р. О.; Топор, М. М.; Трішин, Ф. А.; Тюріна, Є. О.; Ушкаренко, О. О.; Федосов, С. Н.; Хобін, В. А.; Хошаба, О. М.; Храмченков, Д. В.; Чан, А. Л.; Чаплінський, Ю. П.; Чехместрук, Р. Ю.; Шаховська, Н. Б.; Шестопалов, С. В.; Шмалюх, В. А.; Ярощук, Л. Д.У монографії узагальнено і проаналізовано рівень сучасного стану розвитку інформаційних технологій, комп’ютерного та математичного моделювання, автоматизації процесів управління, штучного інтелекту, робототехніки, розпізнавання образів, 3D-прототипування, електромеханіки, мехатроніки — практично всіх напрямків, які об’єднуються терміном Індустрія 4.0. Монографія буде корисною як для фахівців і працівників фірм, зайнятих в області ІТ й автоматизації, так і для викладачів, магістрів, студентів і аспірантів вищих навчальних закладів, і всіх, хто цікавиться питаннями, пов’язаними з Індустрією 4.0.
- ДокументРозробка засобів автоматизації мобільного спеціалізованого органайзера(2020) Бевз, С. В.; Бурбело, С. М.; Скирський, І. В.Розглянуто розробку мобільного органайзера спеціалізованого призначення, орієнтованого на автоматизацію організаційних процесів. Мобільний додаток реалізовано з використанням клієнт-серверної архітектури. Забезпечено зручне керування модулями додатку та масштабованість.
- ДокументРозробка програми для перевірки текстів на оригінальність(2021) Бевз, С. В.; Бурбело, С. М.; Войтко, В. В.; Завальнюк, Є. К.Розглянуто особливості розробки програм для перевірки оригінальності текстових робіт. Проведено аналіз наявних програм. Описано розробку програми для оцінювання оригінальності тексту.
- ДокументРозробка спеціалізованої ігрової програми для вивчення розділів комп’ютерної дискретної математики(2021) Войтко, В. В.; Бевз, С. В.; Бурбело, С. М.; Денисюк, А. В.Розроблено навчальну комп’ютерну гру, призначену для вивчення розділів дискретної математики. Гра реалізована за концепцією Game Based Learning. Забезпечено аудіосупровід проходження гри. Розроблені графічні додатки та сюжет гри орієнтовані на зацікавлення користувача навчальним процесом. Задачі для етапів гри розроблені відповідно до навчальної програми з курсу «Комп’ютерна дискретна математика». Програмна реалізація навчальної гри виконана з використанням мови програмування C#.
- ДокументРозробка ігрової навчальної програми з елементами квесту(2021) Бевз, С. В.; Бурбело, С. М.; Войтко, В. В.; Панченко, В. В.Розглянуто розробку ігрового додатку навчального характеру. Ігрову програму реалізовано за допомогою ігрового движка Unity 3D. Забезпечена наявність простого та зручного ігрового інтерфейсу та проходження гри з елементами квесту.
- ДокументІмплементація компонентів синтезу та аналізу музичних звуків(2022) Войтко, В. В.; Бевз, С. В.; Бурбело, С. М.; Ставицький, П. В.Система синтезу та аналізу музичних композицій складається з двох основних компонентів. Перший надає функціонал створення музичних композицій. Існує декілька основних шляхи генерації музичних доріжок, такі як ручний, або з використанням другого компонента розпізнавання і аналізу музичних звуків.