Перегляд за Автор "Барсукова К. А."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОрганізація та планування маркетингової діяльності тов «Іткапітал»(2023) Барсукова К. А.У сучасних економічних, політичних, соціальних і технологічних умовах підприємства повинні не тільки концентрувати увагу на внутрішньому стані справ у компанії, але і виробляти стратегію довгострокового виживання, яка дозволяла б їм встигати за змінами, що відбуваються в їх оточенні. Тому перспективи розвитку будь якого підприємства знаходяться в прямій залежності від правильності вибору мети і стратегії. Це пов'язано, насамперед, з законами вартості та економії часу, дія яких породжує динамічність і невизначеність зовнішнього середовища. Підприємства повинні цілеспрямовано витрачати ресурси і зміцнювати свої позиції на ринку, оскільки помилки в області стратегії породжують втрати як в області матеріальних, трудових і грошових ресурсів, так і в області головного непоправного ресурсу – часу. Товари на IT-ринку суттєво відрізняються від інших ринків і вимагають специфічного маркетингового підходу. Динамічний розвиток ринку приводить до постійних змін і зростання вимог до маркетингу, зокрема до маркетингових комунікацій.