Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Барсукова Катерина"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Організація та планування маркетингової діяльності ТОВ «ІТКАПІТАЛ»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Барсукова Катерина
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблемних аспектів маркетингової діяльності та вибору напрямів щодо удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ITКАПІТАЛ ». Робота викладена на 87 сторінках, вона містить 3 розділів, 8 ілюстрацій, 11 таблиць, 27 джерел в переліку посилань. В кваліфікаційній роботі об'єктом дослідження є компанія ТОВ «ІТКАПІТАЛ». Предметом кваліфікаційної роботи виступають підходи до управління та формування маркетингових стратегій в організації. Предмет роботи – структурування та розробка плану маркетингової діяльності ТОВ «ІТКАПІТАЛ». Метою роботи є впровадження розробленого плану маркетингової діяльності в ТОВ «ІТКАПІТАЛ», розробка маркетингових заходів , які повинні підвищити упізнаність бренду на ринку. У вступі розкрито актуальність та практична цінність обраної теми. Визначено основну мету та завдання, а також об'єкт та предмет дослідження. Також були вказані методики, які будуть використані під час проведення дослідження. Перший розділ присвячений теоретичним основам маркетингової діяльності та методичним підходам до її оцінки. У другому розділі надана загальна характеристика ТОВ «ІТКАПІТАЛ». Проведено аналіз фінансово-економічних показників діяльності компанії, а також вивчено стан маркетингової діяльності. У третьому розділі вказано програми дій реалізації маркетингової стратегії ТОВ «ІТКАПІТАЛ» і проведено оцінку результативності запропонованих заходів. У висновках та пропозиціях узагальнено результати маркетингового дослідження.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок