Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Балихін, Валентин"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Брендинг на підприємстві: формування та забезпечення ефективності використання на ТОВ «ЕДС ЛТД»
    (ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Балихін, Валентин
    Актуальність теми обумовлена ситуацією з конкуруванням товарів унікальними характеристиками завдяки яким вони здатні перевершити товари конкурентів. У боротьбі за споживачів перемагають брендові товари. Сильний бренд є одним із найцінніших активів буд-якої компанії, інструментом формування довгострокових конкурентних переваг підприємства. Наявність бренду означає, що навіть при наближено рівних споживчих і інших властивостях товар більше купуватимуть. Бренд є засобом вирізнення товару або групи товарів, що дозволяє власнику досягти бажаних позицій на ринку. У першому розділі «Теоретико-методичні основи формування та використання брендингу на підприємстві» досліджено теоретичні та методичні основи брендингу підприємства, визначено роль позиціонування як інструменту формування унікальності торгової марки у свідомості споживача. У другому розділі «Характеристика ринку послуг з продажу побутових товарів та електроніки в Україні» досліджено структура ринку послуг з продажу побутових товарів та електроніки в України, здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «ЕДС ЛТД». В третьому розділі «Проектні роботи з формування та ефективного використання бренду ТОВ «ЕДС ЛТД»»розроблено бренд ТОВ «ЕДС ЛТД» з продажу побутових товарів та електроніки та здійснено економічне обґрунтування проекту з формування та ефективного використання бренду ТОВ «ЕДС ЛТД». Кваліфікаційна робота бакалавра містить 61 сторінки, 16 таблиць, 3 рисунки. Перелік посилань нараховує 33 найменування.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок